کار نکونام بسیار سخت است ، سال جاری 6 مدعی داریم

به گزارش وبلاگ مهیار، علی چینی بازیکن و مربی سابق تیم استقلال که چند سالی است با بیماری کلیوی دست و پنجه نرم می نماید شرایط اش را رو به بهبودی می داند و می خواهد مجدد به دنیای مربیگری برگردد.

کار نکونام بسیار سخت است ، سال جاری 6 مدعی داریم

چینی در گفت وگو با وبلاگ مهیار با اشاره به آخرین شرایط جسمانی خود تاکید نمود: شرایطم فعلا خوب است یک اندازه مشکل کم خونی دارم پزشکان آمپول هایم را تغییر دادن دارم از آمپول های نو استفاده می کنم تا خوب شوم.

او درباره ادامه فعالیت مربیگری خود در فوتبال گفت: فعلا کار مربیگری نمی کنم به سلامتم می رسم خیلی نسبت به قبل بهتر شدم ان شاءالله سلامتی حاصل بگردد بعد در چند هفته آینده که بهتر شدم در مورد مربیگری هم تصمیم می گیرم.

وی با شاره به شرایط این روزهای تیم استقلال در آستانه شروع لیگ برتر اضافه نمود: استقلال شرایط اش جالب نیست. متاسفانه چند سال است که در فصل جابجایی استقلال یا مدیر ندارد یا مربی و این خیلی به استقلال ضربه می زند و ظلم بزرگی در حق این تیم است. با این حال بسیاری از بازیکنان حفظ شدند چند نفر هم اضافه شدند. شرایط بد نیست.

این بازیکن اسبق تیم استقلال تاکید نمود: با همین تیم استقلال ممکن است رتبه پنجم را بگیرد و ممکن است قهرمان گردد، اما در هر صورت ما استقلال را دوست داریم . دیدیم هم چه اتفاقاتی برای تیم و جوادنکونام و مدیریت باشگاه افتاد. سال جاری سال سختی است آرزو می کنم پیروز باشد. تیم های پرسپولیس، سپاهان تراکتور، گل گهر تیم های خوبی هستند. البته من همواره تاکید دارم فوتبال قانون نانوشته زیاد دارد ممکن است این تیم ها با این همه بازیکن نامدار و هزینه زیاد نتوانند قهرمان شوند و یک تیم جوان قهرمان گردد.

درست مثل تیم فرهاد مجیدی که قهرمان شد. خیلی ها به او می گفتند حسین زاده که هست؟ سلمانی کیست؟ جلالی کیست؟ با اینها که نمی گردد قهرمان شد، اما بدون شکست قهرمان شد. پس با سرسختی و اجرای مسایل تاکتیکی می توان به پیروزیت رسید. فقط مهم این است که نظم وهمدلی رعایت گردد.

او درباره اینکه محبی و قائدی دو مهره کلیدی استقلال از این تیم جدا شدند گفت: بله قائدی و محبی دو مهره تاثیر گذار بودند ولی نام باشگاه استقلال از این دو نام است به جای محبی مهرداد محمدی جذب شد که بازیکن توانمندی است . اما جای قائدی هنوزنتوانستند بازیکنی را جذب نمایند. آرمین سهرابیان جذب شد که در دفاع وسط و دفاع راست بازی می نماید و بازیکن سابق خود استقلال است. امیدوارم اتفاقات خیلی خوبی برای استقلال بیفتد. ضمن اینکه لیگ مان مجذوب کننده و حساس می گردد.

چینی در مورد اینکه بسیاری چهار تیم استقلال،پرسپولیس ، تراکتور و سپاهان را مدعیان اصلی این فصل هستند تاکید نمود: من اعتقاد دارم سال جاری 6 مدعی داریم فولاد و گل گهر هم هستند که می توانند شگفتی ساز باشند. استقلال هم در یارگیری ضعیف عمل کرد، چراکه مدیریت نداشت. کار نکونام خیلی سخت است. هر چقدر در فولاد کوشش می کرد در استقلال باید ضربدر 3 آن را انجام دهد تا بتواند نتیجه بگیرد.

وی در خاتمه گفت: از طرفداران می خواهم تیم را حمایت نمایند با یک یا دو یا 4 باخت مایوس نشوند ما شرایط این فصل استقلال را می دانیم پشت تیم بمانیم. خیلی دشمن هستند که در جلد طرفدار می آیند و شعار می دهند باید مراقب آنها بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "کار نکونام بسیار سخت است ، سال جاری 6 مدعی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار نکونام بسیار سخت است ، سال جاری 6 مدعی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید