کلینیک تخصصی بیمه عمر به همت شرکت خدمات بیمه ای امید مشاور در اردبیل راه اندازی می گردد

به گزارش وبلاگ مهیار، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای امید مشاور گفت: در قالب تفاهم نامه ای با دفاتر فعال پیشخوان دولت در اردبیل و به همت شرکت خدمات بیمه ای امید مشاور، کلینیک تخصصی بیمه عمر در اردبیل راه اندازی می گردد.

کلینیک تخصصی بیمه عمر به همت شرکت خدمات بیمه ای امید مشاور در اردبیل راه اندازی می گردد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مهیار از اردبیل، پوبا جهانگیرزاده ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت روز بیمه در نشست با وبلاگ مهیار گفت: شرکت خدمات بیمه ای امید مشاور در بین 150 نمایندگی بیمه ایران در استان اردبیل، رتبه اول را در سال 1400 به خود اختصاص داده است و این در حالی است که این شرکت سالیان متمادی به عنوان شرکت برتر خدمات بیمه ای ایران در سطح کشور انتخاب می گردد.

وی گفت: در حال حاضر شرکت خدمات بیمه ای امید مشاور پیروز به عقد قرارداد با سازمان جمعیت هلال احمر کشور شده است و خدمات بیمه ای تمامی فعالیت های این سازمان بزرگ را بر عهده دارد که این موضوع نشان از فعالیت مستمر و بی نقص این شرکت در راستای ارائه خدمات بیمه ای است.

مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای امید مشاور اضافه نمود: این شرکت در مراکز استان های بزرگ کشور از جمله اصفهان، گیلان و آذربایجان شرقی نمایندگی دارد که مستقیما زیر نظر شرکت مرکزی اداره می شوند و در استان های دیگر نیز نمایندگی های فرعی این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

جهانگیرزاده در رابطه با شروع طرح ارائه تخصصی خدمات بیمه عمر در اردییل توضیح داد: با تأکیدات ویژه بیمه ایران در راستای توسعه بیمه عمر در کشور، در این رابطه با پیشخوان های فعال دولت قرارداد بسته ایم و کانتر ویژه بیمه عمر در قالب طرح کلینیک تخصصی بیمه عمر به همت شرکت خدمات بیمه ای امید مشاور راه اندازی می گردد.

وی اضافه نمود: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد افزایش بهره مندی مردم از خدمات بیمه عمر باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کلینیک تخصصی بیمه عمر به همت شرکت خدمات بیمه ای امید مشاور در اردبیل راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلینیک تخصصی بیمه عمر به همت شرکت خدمات بیمه ای امید مشاور در اردبیل راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید