24 مقاله برای ارائه در همایش ملی نظامی شناسی پذیرفته شد

به گزارش وبلاگ مهیار، پیروز قادری، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در استان آذربایجان غربی، گفت: 24 مقاله در همایش ملی نظامی شناسی به مناسبت بزرگداشت نظامی؛ گنجینه حکمت ایران پذیرفته شد.

24 مقاله برای ارائه در همایش ملی نظامی شناسی پذیرفته شد

وی با بیان اینکه آمار مقالات واصله را 39 مقاله از 21 دانشگاه، سازمان و پژوهشکده مختلف اظهار داشت و اضافه کرد: مقالات با نظر 25 داور از 12 دانشگاه و پژوهشکده مختلف آنالیز و 24 مقاله پذیرفته شد؛ در این همایش 15 مقاله پذیرفته شده برای ارائه شفاهی و 9 مقاله در قالب پوستر است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، آمار ثبت نام کنندگان در سایت همایش را 93 نفر اعلام و اعلام کرد: سطح علمی ثبت نام کنندگان همایش، 82 نفر در مقطع دکتری و 11 نفر در مقطع کارشناسی ارشد هستند. وی تعداد اعضای کمیته علمی را نیز 19 نفر از 15 دانشگاه و پژوهشکده مختلف اظهار داشت.

قادری اضافه کرد: مقالات این همایش در ISC و سیویلیکا نمایه سازی می گردد. همایش ملی نظامی شناسی در ارومیه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزش عالی آفاق ارومیه حضوری و مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش ایبنا؛ دو پنل تخصصی از صبح تا ظهر در حال برگزاری است و بعد از ظهر نیز مراسم اختتامیه با حضور مسوولان کشوری و استانی، دانشجویان و پژوهشگران برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "24 مقاله برای ارائه در همایش ملی نظامی شناسی پذیرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24 مقاله برای ارائه در همایش ملی نظامی شناسی پذیرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید