همایشها و نمایشگاه ها

حروف عربی روی بدنه جدیدترین خودروی تیونر ایرانی ، عکس

یکی از بزرگترین تیونرهای جهان، یعنی منصوری، به دلیل ساخت ابرخودروها و هایپرکارهای فوق العاده و منحصر به فرد، معروفیت بسیاری دارد. با این حال، این تیونر معتبر در سال های اخیر خودروهای پیشرفته تری ساخته که این رولزرویس کولینان خاص با نام Linea DArabo، یکی...

12 فروردین 1403

آثار هنری داوینچی به روشی متفاوت برای علاقمندان به نمایش گذاشته می شوند

ایسنا/ براساس خبرهای منتشر شده، آثار هنری داوینچی به روشی متفاوت برای علاقمندان به نمایش گذاشته می شوند.

13 اسفند 1402

گشایش نمایشگاه شکوه ایران باستان در پکن

در این نمایشگاه که به مدت سه ماه در چین دایر خواهد بود، بیش از 200 اثر باستانی ایران با قدمت تا 3000 هزارسال به نمایش در خواهد آمد.

22 دی 1402

ایسوس از عینک هوشمند AirVision M1 رونمایی کرد

ایسوس در نمایشگاه CES 2024 دست پر ظاهر شده و یکی از محصولات نو این شرکت، عینک هوشمند AirVision M1 است که می تواند محتوای دریافتی از گوشی یا کامپیوتر را نشان دهد. برای این عینک از نمایشگر micro OLED با رزولوشن 1080p استفاده شده که میدان دید عمودی 57 درجه را ارائه می دهد....

19 دی 1402

سوزوکی بالنو وارداتی راسا موتور خاورمیانه با این آپشن ها به فروش می رسد

محموله خودروهای سوزوکی بالنو وارداتی راسا موتور خاورمیانه به مقصد ایران بارگیری شد. بالنو قرار است با موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی و کامل ترین سطح تجهیزات به بازار خودرو کشور عرضه گردد. بهای تیپ لوآپشن این هاچ بک مجذوب کننده سوزوکی در بازار خودرو امارت...

10 دی 1402

کاروانسرای خشکرود در معرض تخریب است

شهردار شهر خشکرود گفت: کاروانسرای تاریخی خشکرود به عنوان قدیمی ترین اثر تاریخی منطقه در معرض تخریب قرار گرفته است و هر چه سریعتر باید بازسازی و بازسازی گردد.

18 آبان 1402

هدیه خاص عربستان 300 هزار دلاری به نیمار با تم باربی!

در ادامه فرایند ورود نیمار به تیم های باشگاهی عربستان، این بازیکن برزیلی هدیه شگفت انگیزی از طرف این کشور دریافت نموده است.این هدیه، یک مک لارن 720S با تم رنگی صورتی به سبک باربی است!

5 شهریور 1402

عکس ، مدل 2023 خودرو L90 محبوب ایرانیان در اروپا!

داچیا لوگان 2023 یا همان نسل نو تندر 90 وارد بازار اروپا شده است. این خودرو از موتوری با قدرت 90 اسب بخار استفاده می نماید.

8 مرداد 1402

ناصرالدین شاه در فرنگ، وقتی شاه قاجار شوالیه انگلیس شد

ناصرالدین شاه نخستین پادشاه ایران بود که به اروپا مسافرت کرد. وی در اولین سفر خود به بریتانیا به لقب شوالیه انجمن گارتر (بالاترین مقام سلحشوری بریتانیا) نائل آمد.

26 تیر 1402

استقبال بنگاه های مالی و استارت آپ ها از غرفه رایتل در الکامپ 2023

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ میزبان نمایندگانی از بنگاه های مالی و استارت آپ های کشور بود.

7 تیر 1402

کنگره بین المللی پزشکی فراوری مثل رویان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، بیست و چهارمین کنگره بین المللی پزشکی فراوری مثل و نوزدهمین کنگره فناوری سلول های بنیادی، در تاریخ 8 تا 10 شهریورماه 1402 به وسیله پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی در سالن همایش های رازی برگزار می گردد.

19 خرداد 1402

خودروی خارق العاده پلیس دبی؛ صفر تا صد 2.9 ثانیه

پلیس دبی یک لامبورگینی آونتادور را خریداری نموده است که می تواند تنها در 2.9 ثانیه به 0 تا 100 کیلومتر برسد و حداکثر سرعت آن 350 کیلومتر در ساعت است.

12 خرداد 1402

برگزاری کنسرت در یزد و مشهد بلامانع شد

به نظر می رسد که پس از استان خراسان رضوی این بار نوبت به یزد رسیده باشد؛ چراکه چندی پیش حجت اشرف زاده توانست در زادگاه خود نیشابور به روی صحنه برود و در کنار آن قرار است در خود مشهد نیز همزمان با عید سعید فطر جشنواره امت ماه برگزار گردد.

31 فروردین 1402

هتل مدینه الرضا؛ یکی از بزرگ ترین هتل های پنج ستاره مشهد

مشهد بعد از تهران دومین شهر پراهمیت، بزرگ و پرجمعیت کشور به شمار می رود. این شهر مرکز معنوی و مذهبی ایران است و همیشه به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای ایران مطرح بوده و هست. در طول سال افراد زیادی از شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای دیگر به مشهد سفر می...

15 فروردین 1402

24 مقاله برای ارائه در همایش ملی نظامی شناسی پذیرفته شد

پیروز قادری، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در استان آذربایجان غربی، گفت: 24 مقاله در همایش ملی نظامی شناسی به مناسبت بزرگداشت نظامی؛ گنجینه حکمت ایران پذیرفته شد.

24 اسفند 1401

یادداشت وزیر فرهنگ در فضای مجازی در پی حضور در همایش بانوان عرصه فرهنگ و هنر

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن کامل یادداشت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به توضیح زیر آمده است:

12 اسفند 1401

دختران آینده ساز ایران در باغ کتاب تهران

باغ کتاب تهران، روز پنجشنبه حال و هوایی پرشور و هیجان داشت. فضای رقابتی میان دختران 15 مدرسه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات که به مناسبت روز دختران در آی سی تی فراهم شده بود تا زیر نظر مربیانی که مدیران کسب وکارهای پیروز و شناخته شده بودند، کارهای...

10 بهمن 1401

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری بهمن ماه برگزار می شود

بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت گردشگری و صنایع وابسته از 23 تا 26 بهمن ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

3 بهمن 1401

آشنایی با جنگنده چندمنظوره نسل پنجم سوخو، 57

سوخو-57 هواپیمای جنگی تازه روسی نسل پنجم، به عنوان جنگنده چند منظوره؛ پنج هزار و 500 کیلومتر برد پروازی دارد و به وسیله مهندسان سوخو طراحی شده است. هم اکنون نیروی هوافضای روسیه، 3 فروند از این جنگنده در ناوگان دارد و 77 فروند دیگر نیز سفارش داده است.

2 بهمن 1401

سریع ترین کوروت شورولت با دو دیفرانسیل و موتور گازی، الکتریکی به بازار می آید

سریع ترین کوروتی شورولت که از اواخر سال جاری عرضه می گردد یک خودروی چهار چرخ متحرک یا دو دیفرانسیل است که چرخ های جلوی آن به یک موتور الکتریکی متکی است و نیروی جاری دیفرانسیل دوم آن نیز از یک موتور هشت سیلندر گازی تامین می گردد.

30 دی 1401
تعداد: (54)