ایجاد 8 هزار شغل در شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ مهیار، مسعود میرزایی اظهار کرد: 470 شرکت فناور به مجموعه پارک علم و فناوری خراسان رضوی پارسال اضافه شد و تعداد شرکت های خلاق استان نیز به 84 مورد رسید.

ایجاد 8 هزار شغل در شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: حدود 200 شرکت دانش بنیان در خراسان رضوی درخواست خود را برای حضور در این مجموعه ثبت نموده اند، اما فضای خالی برای استقرار آنها در پارک علم و فناوری وجود ندارد.

وی اضافه نمود: در بیش از 20 سالی که از عمر پارک علم و فناوری خراسان رضوی گذشته حتی یک سانتیمتر به فضای آن اضافه نموده نشده است، در حالی که توسعه فضا یکی از نیازهای امروز برای استقرار شرکتهای دانش بنیان در این پارک است.

میرزایی گفت: بر اساس دستور رئیس جمهور، مقرر شد کارخانه خانه سازی مشهد که 2 برابر وسعت کنونی پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی فضا در اختیار دارد، به این مجموعه واگذار گردد ولی اجرای این دستور با مسائل بسیاری روبرو شده است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با اشاره به اینکه مجموعه کارخانه خانه سازی زیرساخت لازم برای توسعه شرکت های دانش بنیان را در اختیار دارد، اضافه نمود: واگذاری این کارخانه با وسعت 80 هکتار به مجموعه پارک علم و فناوری خراسان رضوی، می توانست در توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان، بسیار مؤثر باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایجاد 8 هزار شغل در شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 8 هزار شغل در شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید