ایران میزبان لیگ جهانی والیبال نشسته خواهد بود

به گزارش وبلاگ مهیار، دومین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته، اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

ایران میزبان لیگ جهانی والیبال نشسته خواهد بود

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مهیار، لیگ جهانی والیبال نشسته از جمله رویداد های مورد تاکید ایران بود به طوری که در راستای پیگیری های اجرا شده اولین دوره این رقابت ها سه سال پیش (اردیبهشت ماه 97) به میزبانی کشورمان برگزار شد.

بعد از برگزاری آن دوره مسابقات که با قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته ایران همراه بود، امتیاز برگزاری دومین دوره مسابقات هم طبق پیشنهادات مطرح شده از مسئولان والیبال نشسته کشورمان به ایران داده شد.

بر این اساس برگزاری دومین دوره لیگ جهانی والیبال در سال 2020 و به میزبانی ایران به تصویب رسید، اما شیوع و توسعه کرونا منجر به لغو مسابقات و موکول شدن آن به سال 2021 شد، اما ادامه پاندمی کرونا در سال جاری هم مانع از برگزاری رقابت ها و تعویق دوباره زمان بازی ها به سال 2022 شد.

بر این اساس این دوره مسابقات اردیبهشت ماه سال 1401 برگزار خواهد شد.

به گفته هادی رضایی مسئول انجمن والیبال نشسته کشورمان، ایران کماکان میزبان این دوره از مسابقات خواهد بود.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از آنجا که پیش از این ایران متقاضی میزبانی دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته بود، کماکان اولویت برگزاری این دوره رقابت ها با ایران است و تغییری در محل برگزاری اعمال نخواهد شد مگر اینکه خودمان انصراف دهیم.

رضایی تاکید کرد که دو هفته آینده در جریان مجمع جهانی انجمن والیبال نشسته که به صورت وبینار برگزار می شود، در مورد دومین دوره لیگ جهانی و چگونگی آن تصمیم گیری خواهد شد به خصوص که قرار است پیش از این دوره لیگ، سه رویداد دیگر هم برگزار شود.

بنا به اعلام هادی رضایی، مسابقات باشگاه های آسیا (آبان ماه 1400 - کره جنوبی)، مسابقات باشگاه های جهان (آذرماه 1400 - مصر) و مسابقات قهرمانی جهان (اسفندماه 1400 - چین) رویداد هایی هستند که پیش از دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته برگزار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ایران میزبان لیگ جهانی والیبال نشسته خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران میزبان لیگ جهانی والیبال نشسته خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید