نفرزاده: هدف نخست ما حفظ سهمیه مان در لیگ برتر است، می توانستیم مقابل ارومیه و قزوین برنده شویم

به گزارش وبلاگ مهیار، سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: با توجه به اینکه در این فصل چهار تیم به دسته پایین تر سقوط می کنند، هدف نخست ما عدم سقوط و حفظ سهمیه مان در لیگ برتر است.

نفرزاده: هدف نخست ما حفظ سهمیه مان در لیگ برتر است، می توانستیم مقابل ارومیه و قزوین برنده شویم

فرهاد نفرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ مهیار در مورد عملکرد تیم خاتم اردکان در لیگ برتر والیبال گفت: زمانی که لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا، تعطیل شد، ما فرایند رو به رشدی داشتیم، ولی تعطیلی لیگ روی فرایند آماده سازی تیم، تأثیر منفی گذاشت.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان با اشاره به سه شکست تیمش در سه مسابقه اخیر گفت: ما در بازی نخست مقابل گنبد، عملکرد ضعیفی داشتیم، ولی در دو بازی بعدی مقابل شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین، پایاپای پیش رفتیم. ما نتیجه را واگذار کردیم، ولی می توانستیم برنده شویم. بدشانسی و کم تجربگی، مسائل اصلی ما در بازی مقابل ورامین و ارومیه بودند.

نفرزاده در مورد اهداف و برنامه های تیم خاتم گفت: با توجه به اینکه در این فصل، چهار تیم به دسته پایین تر سقوط می کنند، هدف نخست ما عدم سقوط و حفظ سهمیه مان در لیگ برتر است. در صورتی که حضور ما در لیگ برتر مسجل شد، نیم نگاهی هم به مرحله پلی آف داریم. همچنین در تلاش هستیم تا در ادامه مسابقات به نتیجه مطلوب و پیروزی های بیشتر برسیم.

وی در مورد شرایط مالی تیم والیبال خاتم اردکان شرح داد: مسئولان و مدیران باشگاه به دنبال برطرف کردن مسائل مالی و فراهم آوردن منابع لازم هستند. به نظر می رسد که فرایند بهتری پیش روی تیم واقع شده است.

خاتم اردکان با هشت امتیاز از دو پیروزی و شش شکست در جایگاه دهم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال واقع شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی وبلاگ مهیار بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نفرزاده: هدف نخست ما حفظ سهمیه مان در لیگ برتر است، می توانستیم مقابل ارومیه و قزوین برنده شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرزاده: هدف نخست ما حفظ سهمیه مان در لیگ برتر است، می توانستیم مقابل ارومیه و قزوین برنده شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید