ایسوس از عینک هوشمند AirVision M1 رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ مهیار، ایسوس در نمایشگاه CES 2024 دست پر ظاهر شده و یکی از محصولات نو این شرکت، عینک هوشمند AirVision M1 است که می تواند محتوای دریافتی از گوشی یا کامپیوتر را نشان دهد. برای این عینک از نمایشگر micro OLED با رزولوشن 1080p استفاده شده که میدان دید عمودی 57 درجه را ارائه می دهد. بنابراین استفاده از این عینک حس استفاده از یک نمایشگر بزرگ را شبیه سازی می نماید.

ایسوس از عینک هوشمند AirVision M1 رونمایی کرد

با توجه به اینکه هدست واقعیت ترکیبی اپل به زودی راهی بازار می گردد، طبیعتا سایر شرکت ها هم در این زمینه کوشش های خود را دوچندان خواهند کرد تا از رقابت عقب نیفتند. در همین زمینه می توانیم به عینک های هوشمند TCL با نام های NXTWear S و S Plus که کارکرد مشابه عینک هوشمند AirVision M1 را ارائه می دهند.

این عینک ایسوس، دارای اسپیکرهای داخلی است و به وسیله کابل می تواند محتوا را نمایشگر خود انتقال دهد. یکی از امکانات جالب توجه عینک هوشمند AirVision M1، قرارگیری تاچ پد در دسته سمت چپ است تا بتوانید تنظیماتی را روی نمایشگر انجام دهید. بعلاوه می توانید نمایشگر مجازی را در یک مکان خاص ثابت نگه دارید.

بر اساس رندرهای منتشر شده از طرف ایسوس، باید بگوییم که از بدنه حجیمی بهره می برد. طبیعتا چنین عینکی قرار نیست جایگزین عینک های معمولی برای استفاده طولانی مدت گردد اما از طرف دیگر باید بگوییم چنین گجت هایی باید جذابیت ظاهری داشته باشند تا کاربران برای استفاده از آن ها انگیزه بیشتری پیدا نمایند.

ایسوس هنوز قیمت و تاریخ عرضه این گجت را اعلام نکرده ولی با توجه به قیمت 399 دلاری عینک های هوشمند TCL، احتمالا ایسوس هم این محصول را با قیمت مشابهی راهی بازار خواهد نمود.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "ایسوس از عینک هوشمند AirVision M1 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسوس از عینک هوشمند AirVision M1 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید