برترین سریال های کره ای که در شهریور و مهر خواهیم دید

به گزارش وبلاگ مهیار، علاوه بر نتفلیکس که این ماه با دو سریال زمانی به نام تو و آوای راهزنان حضور خود در قلمرو درام های کره ای را تداوام بخشیده، دیزنی پلاس هم این ماه دو سریال پلیس رودخانۀ هان و بدترین شرور را در لیست پخش دارد.

برترین سریال های کره ای که در شهریور و مهر خواهیم دید

به گزارش فرادید، رقابت شبکه های تلویزیونی برای جذب مخاطبان سریال های کره ای حتما خبر مجذوب کننده و امیدوارکننده ای برای کی درامرها است. در اینجا گزیدۀ داستان شش مورد از سریال های نوی را که در ماه سپتامبر پخش آن ها آغاز خواهد شد ملاحظه می کنید.

1. زمانی به نام تو (A Time Called You)

این سریال که شبکۀ نتفلیکس آن را فراوری نموده است، بر اساس یک درام تایوانی به نام روزی یا یک روز ساخته شده. این درام عاشقانه دربارۀ دختری به نام هان جون هی است که از درگذشت نامزدش بسیار غمگین است.

او یک روز به شکلی رازآمیز در زمان سفر می نماید، به سال 1998 می رود و آنجا در قالب یک دختر دبیرستانی به نام نون مین جو ظاهر می شود. در این زمان گذشته است که او با پسری به نام نام سی هئون روبرو می شود که شباهت زیادی با نامزد درگذشتۀ خودش دارد. از قضا این پسر در مدرسه بسیار محبوب است و همۀ توجهات را به خودش معطوف نموده است.

2. آن روز (The Day)

سریال رازآلود و معمایی آن روز بر اساس رمانی از جونگ هائه یون با عنوان روز آدم ربایی ساخته شده است. شخصیت اصلی سریال کیم میونگ جون نام دارد؛ مرد فقیری که برای پرداخت هزینۀ جراحی دختر بیمارش دست به آدم ربایی می زند و دختر یازده سالۀ یک خانوادۀ ثروتمند را می دزدد. اما نقشۀ او خیلی زود به مسیر ناخواسته ای می رود.

رو هی، دختر خانوادۀ ثروتمند در اثر یک ضربه حافظه اش را از دست می دهد و تصور می نماید که میونگ جون پدر اوست. وقتی میونگ جون می خواهد او را به خانواده اش برگرداند متوجه می شود که پدر و مادر رو هی مرده اند و بنابراین دختر را به خانه می برد و به عنوان فرزند خودش از او نگه داری می نماید. اما به تدریج حافظۀ رو هی برمی شود و رابطۀ پدر و دختری آن ها را دگرگون می نماید.

3. پلیس رودخانۀ هان (Han River Police)

این سریال اکشن کمدی دربارۀ یک گروه پلیس است که ماموریت گشت زدن در طول رودخانۀ هان به آن ها سپرده شده. اعضای این گروه هر کدام ویژگی های خاصی دارند؛ دو جین پلیسی وظیفه شناس و درستکار است؛ چون سئوک تنبل، نا هی جاه طلب و جی سوی خودشیفته هم در کنار او در این تیم حضور دارند. داستان سریال دربارۀ روبروۀ این گروه با تبهکاری به نام کی سئوک است که مصمم است منطقه را به آشوب و نا امنی بکشاند.

4. هفت فراری (7 Escape)

این سریال معایی دربارۀ هفت نفر است که به نوعی درگیر ماجرای ناپدید شدن یک دختر جوان شده اند. سرنخ معمای اصلی داستان در دست شخصیتی به نام متیو لی است؛ یک فرد منزوی و مرموز که چهرۀ اصلی یک شرکت تلفن همراه است؛ نفر اصلی دیگر در این داستان گئوم را هی است؛ مدیر عامل جاه طلب یک کمپانی سریال سازی که بیشتر از هر چیزی به پول اهمیت می دهد.

یک هنرمند، یک دکتر، یک تبهکار بازنشسته و چند نفر دیگر در این داستان پرپیچ و خم هستند که در کوشش برای بیرون کشیدن پای خودشان از ماجرای گم شدن دختر، گرفتار ماجرا هایی پیچیده و خطرناک می شوند.

5. آوای راهزنان (Song of the Bandits)

داستان این درام تاریخی در دهۀ 1920 میلادی اتفاق می افتد و محور اصلی آن زندگی کره ای هایی است که در دوران اشغال کره به وسیله ژاپن در منطقۀ گاندو در چین ساکن شده بودند. لی یون شخصیت اصلی سریال است؛ او به عنوان سرباز ارتش ژاپن خدمت می نموده، اما حالا تبدیل به راهزن شده و از هموطنان کره ای خودش دفاع می نماید.

یک فرماندۀ نظامی که برای آزادی کره می جنگد، یک افسر ژاپنی که به خون لی یون تشنه است و یک آدمکش حرفه ای که برای کشتن لی یون استخدام می شود، دیگر چهره های اصلی این سریال را شکل می دهند.

6. بدترین شرور (The Worst of Evil)

این سریال دو شخصیت اصلی دارد؛ یکی پارک جون مو که یک پلیس مخفی است و جونگ جی چئول که مغز متفکر یک باند تبهکار است. بعد از اینکه چئول آغاز به پخش یک مادۀ مخدر نو در یک منطقۀ ثروتمندنشین می نماید، ماموریت جون مو نیز برای کشف سرنخ های این تبهکاری آغاز می شود.

از طرف دیگر همسر جون مو که او هم پلیس مخفی است به همراه یک افسر دیگر برای همین ماموریت اعلام آمادگی نموده اند؛ مسیر آن ها برای به دام انداختن باند تبهکار پر از دام های پیچیده و خطرناکی است که به وسیله چئول طراحی شده اند.

منبع: فرارو

به "برترین سریال های کره ای که در شهریور و مهر خواهیم دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سریال های کره ای که در شهریور و مهر خواهیم دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید