تسهیل گری پرداخت تسهیلات در اولویت بانک ها قرار گیرد

به گزارش وبلاگ مهیار، فرماندار و معاون فرماندار شهرستان بن به منظور بازدید و سرکشی از بانک ها و نحوه عملکرد آن ها در چند بانک شهرستان حضور یافتند.

تسهیل گری پرداخت تسهیلات در اولویت بانک ها قرار گیرد

رضا علی بیگی فرماندار شهرستان بن در ملاقات با مدیران و کارکنان چند بانک شهرستان گفت: افزایش سهم شهرستان از منابع تسهیلات اشتغالزایی، سهولت اعطای تسهیلات و افزایش منابع بانک های شهرستان از منابع استانی را به عنوان بخشی از مطالبات حوزه بانکی شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

علی بیگی با تقدیر و تشکر از زحمات این بانک ها و خدمات ارائه شده به عموم مردم، اضافه نمود: بانک سپه ساختمان اداری را تعیین تکلیف نموده و عملیات اجرایی جهت احداث را شروع به کار کند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: بانک ها با ارائه بسته های تشویقی و حمایتی، تعداد حساب ها و افزایش نقدینگی را دستور کار قرارداده و رتبه شعبه ها را ارتقاء دهند.

فرماندار با اشاره به مصوبات جلسات و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تأکید کرد: پرونده های ارسالی از نهاد ها و سازمان های حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد برکت با توجه به اینکه معیشت خانواده های تحت حمایت آن ها مسأله مهم و لازم است در کوتاه ترین زمان آنالیز و پرداخت گردد.

وی با اشاره به ابلاغ قانونی جوانی جمعیت گفت: پرونده های وام فرزندآوری و ازدواج جوانان از مسائل مهم نظام جمهوری اسلامی ایران و سیاست اصلی دولت سیزدهم است که بانک ها دغدغه و نگاه ویژه به پرداخت تسهیلات در این امر داشته و اهتمام لازم ورزیده گردد.

وبلاگ مهیار چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تسهیل گری پرداخت تسهیلات در اولویت بانک ها قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیل گری پرداخت تسهیلات در اولویت بانک ها قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید