تیلور آماده مصاف دوباره با یزدانی می گردد

به گزارش وبلاگ مهیار، دیوید تیلور، ستاره کشتی آمریکا در وزن 86 کیلوگرم، پس از 6 ماه دوری به تشک بر می شود.

تیلور آماده مصاف دوباره با یزدانی می گردد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مهیار، بیش از 6 ماه از آخرین حضور جادوگر آمریکایی بر روی تشک می گذرد؛ جایی که دیوید تیلور، در فینال مسابقات دنیای نروژ، مغلوب حسن یزدانی شد و پس از آن به استراحت رفت تا خستگی دوران فشرده المپیک و مسابقات دنیای را از تن به در کند.

حالا پس از گذشت 6 ماه، تیلور بار دیگر به تشک کشتی بر می گردد تا خود را آماده حضور در انتخابی مسابقات دنیای 2022 بلگراد کند.

کشتی گیران آمریکایی برای پوشیدن دوبنده کشورشان باید در مسابقات final x شرکت نمایند که به ترتیب در 3 ژوئن در اوکلاهاما و 8 ژوئن در نیویورک برگزار می گردد.

در این مسابقات، قهرمانان دنیا و المپیک در سه بخش کشتی آزاد، فرنگی و زنان، مستقیما به فینال انتخابی صعود می نمایند و باید با نفرات برتر مقدماتی مسابقه دهند تا نهایتا نفرات برتر، نماینده آمریکا در مسابقات دنیای باشند.

تیلور سال گذشته در المپیک توکیو پیروز شد با شکست حسن یزدانی به مدال طلا برسد و پس از آن به فاصله ای کوتاه در مسابقات دنیای، به یزدانی باخت و نقره دنیا را گرفت.

در مسابقات Final X سال جاری، همه قهرمانان کشتی آمریکا به جز گیبل استیونسون حضور خواهند داشت که استیونسون، پس از قهرمانی در المپیک تصمیم گرفت با دایره طلایی خداحافظی نموده و وارد دنیای کشتی کج گردد.

بعلاوه در میان قهرمانان کشتی آمریکا، به جز دیوید تیلور، بقیه نفرات سرشناس این کشور از جمله توماس گیلمن، داتون فیکس، کایل دیک، جردن باروز و کایل اسنایدر در مسابقات پان آمریکن به روی تشک می فرایند.

مسابقات کشتی پان آمریکن قهرمانی قاره آمریکا روزهای 5 تا 8 می در آکاپولکو مکزیک برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تیلور آماده مصاف دوباره با یزدانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیلور آماده مصاف دوباره با یزدانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید