خرید و چاپ کیسه پارچه ای؛ راهنمای خرید 0 تا 100 آپدیت 2023

به گزارش وبلاگ مهیار، خرید و چاپ کیسه پارچه ای یکی از مهترین ابزارهای تبلیغاتی برای بسته بندی انواع محصولات و کالاها می باشد. این نوع ساک دستی آماده بخصوص برای بسته بندی محصولات خرده فروشی و آنلاین شاپ ها کاربرد زیادی دارند. بعلاوه شرکت ها و سازمان ها از آن ها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می نمایند. ساک دستی پارچه ای قیمت بسیار مناسبی دارد و در کنار جعبه آماده می تواند بسته بندی شیکی برای جلب رضایت مشتریان باشد. آن ها قابل استفاده مجدد بوده و عمر مفید بالایی دارند و می توانند برترین گزینه برای جایگزینی نایلون تبلیغاتی باشند.

خرید و چاپ کیسه پارچه ای؛ راهنمای خرید 0 تا 100 آپدیت 2023

خرید و چاپ کیسه پارچه ای 09125786139

حداقل تعداد سفارش کیسه پارچه ای چقدر است؟

حداقل تعداد سفارش کیسه پارچه ای 100 عدد است که این تعداد قابلیت چاپ لوگو و برند را نیز دارد.

کیسه پارچه ای در چه گرماژهایی عرضه می گردد؟

کیسه های پارچه ای اغلب از پارچه اسپان باند در دو گرماژ 60 گرم و 90 گرم فراوری و عرضه می شوند. پارچه های 60 گرم برای حمل وسابل به نسبت سبک تر استفاده می شوند و اغلب مدل دسته های آن ها به صورت پانچی می باشد. در حالی که کیسه های پارچه ای 90 گرم قابلیت تحمل وزن بسیار بیشتری را دارند و اغلب دارای دسته های بندی شکل می باشند. تقریبا تمام کیسه های مدل سه طرف کاست دارای گرماژ 90 هستند.

نحوه ارسال کیسه پارچه ای چگونه است؟

کیسه های پارچه ای به صورت آماده موجود می باشند و بعد از سفارش در تهران به وسیله پیک ارسال می شوند و ارسال به شهرستان ها به وسیله تیپاکس صورت می گیرد.

انواع کیسه پارچه ای کدام است؟

کیسه های پارچه ای به لحاظ گرماژ به دو نوع 60 و 90 گرم تقسیم می شوند. به لحاظ مدل ظاهری به انواع فلت، ته پاکت و تمام پاکت (سه طرف کاست) و کیسه های سرجمع شو تقسیم می شوند. از نظر نوع بند نیز در دو نوع دسته موزی یا پانچی و نوع دسته بندی وجود دارند.

چرا همه باید از کیسه پارچه ای برای خرید استفاده نمایند؟

امروزه در زندگی مدرن ما، ممکن است رهایی از پلاستیک ها مشکل باشد. نایلون های تبلیغاتی همه جا هستند و روزانه تعداد زیادی کیسه پلاستیکی در هر دقیقه به وسیله مشتریان از فروشگاه ها و مغازه ها خارج می گردد. اگر کسب و کار شما هنوز از نایلون تبلیغاتی یکبار مصرف استفاده می نماید، بهتر است از روشی سازگار با محیط زیست استفاده نمایید. در ادامه دلایل منطقی آورده شده که چرا کسب و کارها باید به استفاده از کیسه های پارچه ای روی آورند.

کیسه پارچه ای باعث ذخیره منابع انرژی می شوند

ممکن است در ابتدا نایلون های تبلیغاتی به نظر بی خطر و کم حجم باشند، اما آن ها ردپای محیطی بسیار زیادی به جا می گذارند. به عنوان مثال در ایالات متحده سالانه، تقریباً 8 درصد از کل فراوریات نفتی جهان برای ساخت پلاستیک ها و 12 میلیون بشکه نفت برای فراوری 30 میلیارد کیسه نایلونی استفاده شده به کار می رود. بعلاوه، برای ساخت نایلون های تبلیغاتی از انرژی های فسیلی استفاده می گردد.

نایلون های تبلیغاتی به طور میانگین فقط 10 الی 12 دقیقه استفاده می شوند، این یعنی در هر 12 دقیقه آن ها به زباله تبدیل می گردند. جوامع و دولت ها میلیون ها دلار را برای مدیریت حجم بالون زباله های پلاستیکی خرج می نمایند. علاوه بر این سالانه مبالغ هنگفتی برای دفن زباله های پلاستیکی در سراسر جهان هزینه می گردد. بعلاوه هزینه های زیادی برای حذف کیسه های پلاستیکی از آبراهه ها نیز صرف می گردد.

کیسه های پارچه ای مانع آلودگی می شوند

با توجه به اینکه پلاستیک ها احتیاج به حداقل 500 سال دارند تا از نظر زیستی تخریب شوند، این آلودگی ها یک مشکل و خطر جهانی محصوب می شوند. میلیون ها تن زباله در محل های دفن زباله وجود دارند و سیلی از آن ها به دریا و اقیانوس ها را می یابند. بنابراین زباله های پلاستیکی خطر زیادی برای محیط زیست و حیات وحش ایجاد می نمایند، زیرا باعث مسمومیت، خفگی و خطرات دیگر برای حیوانات شده و آن ها را نابود می نمایند. سالانه تعداد زیادی از حیوانات دریایی در اثر زباله های پلاستیکی جان خود را از دست می دهند.

ضمن آنکه این پلاستیک ها در گذر زمان به تکه های کوچکتر تبدیل شده و در زیست بوم و زنجیره غذایی انسانی نیز وارد می شوند و سموم را جذب می نمایند. آن ها در آب های آشامیدنی، در خاک کشاورزی وحیوانات و انسان یافت می شوند.

کیسه های پارچه ای در هزینه های شما صرفه جویی می نمایند

کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف هستند و بعد از استفاده بلافاصله دور انداخته می شوند. اما کیسه های پارچه ای قابلیت بارها استفاده را دارند و یکبار خرید می شوند و اما تا ماه ها حتی یک سال استفاده می شوند. کیسه های پارچه ای یک خرید یکباره هستند که عمر مفید و دوام بالایی دارند. قیمت آن ها بسیار ارزان است و می توان آن ها را به راحتی در اغلب مغازه ها و فروشگاه های خرده فروشی و سوپر مارکت ها و آنلاین شاپ ها تهیه کرد.

خرید آن ها در تعداد بالا نیز از نظر مالی بسیار به صرفه می باشد و قیمت واحد آن ها را کاهش می دهد.

کیسه های پارچه ای کیفیت بسیار خوبی دارند

نایلون های تبلیغاتی برای یکبار استفاده فراوری شده اند. آن ها تنها به میزان مسیر رفت و آمد از فروشگاه به خانه دوام می آورند، بنابراین آن ها اغلب نازک هستند و به راحتی پاره می شوند. آن ها در اثر اجسام تیز پاره و سوراخ می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند. بعلاوه در بعضی موارد دسته های آن ها در اثر تحمل وزن بالای کالاهای خریداری شده، پاره می شوند و قابلیت استفاده نخواهند داشت.

در حالی که، کیسه های پارچه ای بادوام تر بوده و استحکام بسیار بیشتری دارند. کیسه های پارچه ای قادرند کالاهای بیشتری با وزن بیشتر را نسبت به کیسه های پلاستیکی تحمل نمایند و در اثر برخورد با اقلام تیز به راحتی پاره یا سوراخ نمی شوند. آن ها می توانند وزنی حدود 15 الی 20 کیلوگرم را تحمل نمایند، بدون آنکه پاره شوند.

کیسه های پارچه ای تنوع بالایی برای سلیقه های مختلف دارند

کیسه های پارچه ای دارای تنوع بسیار زیادی از گرماژ و مدل های مختلف می باشند. آن ها در زنگ ها و سبک های مختلف عرضه می شوند که انتخاب را برای افراد راحت تر می نمایند.

جذابیت کیسه های پارچه ای بسیار بیشتر از نایلون های تبلیغاتی یک بار مصرف می باشد. آن ها دارای وزن کم، دوام بالا و قابلیت شستشو هستند که باعث می گردد تا چندین ماه و چند سال استفاده شوند.

امروزه برندهای زیادی از کیسه های پارچه ای قابل استفاده مجدد استفاده می نمایند. آن ها ظاهری زیبا و دوست داشتنی دارند و برند آن ها را حامی محیط زیست نشان می دهند. با چاپ لوگو و نام تجاری خود می توانید آن ها را به مشتریان خود هدیه دهید و یا محصولات خریداری شده را به وسیله آن ها ارائه دهید و برند شما تا مدت ها در نظر مشتریان قرار دهید. استفاده از کیسه های پارچه ای یک تبلیغات ارزشمند و سودآور برای برندها می باشد.

فضای خود را شلوغ کنید

بعضی از مشتریان ممکن است قصد استفاده مجدد از کیسه های پلاستیکی را برای جمع آوری و بیرون ریختن زباله های خود داشته باشند، اما گاهی استفاده از کیسه های پلاستیکی جمع آوری شده، ممکن است غیرممکن باشد. در نتیجه اغلب افراد در نهایت با کشوهای آشپزخانه پر از کیسه های پلاستیکی یا کیسه های پلاستیکی متعددی که با کیسه های پلاستیکی دیگر پر شده اند، فقط فضای آشپزخانه و یا قفسه های کابینت را پر می نمایند.

همانطور که ما به طور فزاینده ای از اینکه چگونه بهم ریختگی بر سلامت روانی و عاطفی ما تأثیر منفی می گذارد، مطلع می شویم، افراد بیشتری در پی شیوه زندگی تمیزتر و مینیمالیستی هستند. به جای جریان مداوم کیسه های پلاستیکی که باید کاربردهای آن را پیدا کنید، به کیسه های پارچه ای روی بیاورید. در نتیجه مجموعه کیسه های پلاستیکی شما کاهش می یابد و از فضای بیشتری برای چیزهای مهم لذت خواهید برد.

با استفاده از یک کیسه پارچه ای خرید، می توانید یاری کنید تا منابع مورد استفاده در فراوری و دفع کیسه های پلاستیکی کاهش یابد و به حفاظت از محیط زیست در برابر آلودگی پلاستیک ها یاری گردد. بعلاوه می توان در هزینه ها نیز صرفه جویی کرد، ظاهر شیک تری داشت و کیفیت زندگی را بهتر نموده و لذت ببرید.

با وجود دلایل زیاد برای استفاده از کیسه های پارچه ای و حذف کیسه ها و نایلون های تبلیغاتی بهتر است برای افزایش دید مثبت در خصوص برند خود، هرچه سریع تر به خرید و سفارش کیسه های پارچه ای روی بیاورید.

مزایای استفاده از کیسه های پارچه ای برای خرده فروشان چیست؟

اگر خرده فروش کوچکی هستید، به احتمال زیاد از مزایای تجاری خرید کیسه های پارچه ای یونیک و زیبا، برای کسب و کار خود اطلاع دارید.

مهم ترین نکاتی که باید هنگام خرید کیسه های پارچه ای سفارشی برای کسب و کار خود در نظر داشته باشید، چیست؟

چه نکاتی برای خرده فروشانی دارید که می خواهند کیسه های پارچه ای سفارشی را به زرادخانه بازاریابی خود، اضافه نمایند؟

ما مهمترین دلایلی را که چرا کسب و کار شما احتیاج به سرمایه گذاری در کیسه های پارچه ای سفارشی دارد، گردآوری نموده ایم.

هر مشتری احتیاج به یک کیسه پارچه ای دارد

اگر هر نوع کالای ملموس را از یک فروشگاه خرده فروشی می فروشید، باید پیش بینی کنید که هر مشتری که از در خانه شما عبور می نماید به یک کیسه خرید احتیاج دارد. سایر مغازه داران مانند نانوایان و قصابان نیز برای یاری به مشتریان در حمل و نقل محصولات غذایی به کیسه احتیاج دارند. علاوه بر این، رستوران ها به کیسه هایی برای انجام سفارشات مشتریان و به جای مانده غذاها احتیاج دارند. شما باید با انتخاب کیسه های پارچه ای برای کسب و کار خود از این فرصت بهره ببرید.

کیسه های پارچه ای ارزان هستند

در حالی که بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک دوست دارند، جامعه محلی خود را با تبلیغات خلاقانه پر نمایند، چنین تکنیک های بازاریابی به ندرت در بودجه آن ها قرار می گیرد. بیلبوردها می توانند خیلی سریع پیغام آن ها را برسانند، اما بسیار گران هستند. با سرمایه گذاری بر روی کیسه های پارچه ای سفارشی، کسب و کارهای کوچک می توانند از یک کالای ضروری به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده نمایند. شما می توانید مقادیر زیاد کیسه های پارچه ای را که با لوگو شخصی خود سفارشی نموده اید، انتخاب نموده و این ابزارهای بازاریابی مؤثر را با صرف هزینه ای بسیار مناسب به کار ببرید.

مشتریان برای هر خرید از کیسه های خود استفاده نمی نمایند

درست است که مشتریان بیشتری از کیسه های پارچه ای برای خرید مواد غذایی خود استفاده نموده اند. تحقیقات موسسه بازاریابی مواد غذایی نشان می دهد که بیش از نیمی از خریداران هنگام خرید مواد غذایی سعی می نمایند، کیسه های خود را همراه داشته باشند. با این حال، خرید مواد غذایی اغلب یک امر کاملاً برنامه ریزی شده است. بسیاری از کیسه های پارچه ای در سبدهای مواد غذایی جای می گیرند و ممکن است در تنظیمات دیگر قابل اجرا نباشند. به علاوه، خریداران به راحتی می توانند اقلام یا محصولات حجیم بیشتری را خریداری نمایند که به خوبی در کیسه های خرید شخصی آن ها قرار نمی گیرند. شما باید همواره با عرضه کیسه های پارچه ای به خوبی آماده باشید تا هر خرید مشتری را در خود جای دهید. راه دیگر برای سرمایه گذاری بر روند بسته بندی نوظهور این است که کیسه های پارچه ای سفارشی خود را داشته باشید که حاوی اطلاعات بازاریابی شرکت شما باشد.

کیسه های پارچه ای نام و پیغام شما را در مقابل مشتریان احتمالی نشان می دهند

یک کیسه پارچه ای با طراحی خوب چیزی بیش از یک وسیله حمل و نقل برای مشتریان شماست. بعلاوه یادگاری از بازدید آن ها از محل کار شما است و نشان دهنده نام تجاری و لوگو شما برای مشتریان بالقوه تازه می باشد. هر بار که مشتری با یک کیسه پارچه ای از مغازه شما خارج می گردد، یک تبلیغ متحرک برای برند شماست که در خیابان ها نام تجاری شما را نشان می دهد. نام تجاری شما در مقابل دید افراد زیادی قرار می گیرد که ممکن است هرگز در خصوص کسب و کار شما ندانند. ممکن است تماشا کیسه های پارچه ای شما به فروش فوری محصولات منجر نگردد، اما ذهنیت مثبتی ایجاد می نماید که می تواند تجارت آینده شمار ار ورنق بخشد. متخصصان بازاریابی و تبلیغات سال هاست که می دانند برای داشتن هر تعداد فروش باید تأثیرات متعددی ایجاد کنید که کیسه های پارچه ای سفارشی می تواند به عنوان یکی از آن تاثیرات عمل کند.

کیسه های پارچه ای کارایی عملیاتی را ارتقا می دهند

کیسه های پلاستیکی در هر عملیات پرداخت حداقل فضایی را اشغال می نمایند. به راحتی می توان آن ها را در زیر میز قرار داد یا روی قفسه ها قرار داد تا خرید آسانی بسته بندی گردد. به علاوه، نمایندگان خدمات مشتری شما می توانند به راحتی کیسه های پلاستیکی را باز نموده و بسته بندی نمایند و در طول هر تراکنش در ثانیه های ارزشمند خود صرفه جویی نمایند. در طول یک روز کاری، این ثانیه ها می توانند به سرعت جمع شوند. به علاوه، فرآیند تسویه حساب سریع تر برابر است با مشتریان خشنود تر، که می توانند با لذت بردن از محصولات شما و تبلیغ کسب و کارتان به وسیله یک کیسه پارچه ای سفارشی به راه خود ادامه دهند.

خرید کیسه های پارچه ای

هنگامی که آماده اضافه کردن کیسه های پارچه ای سفارشی به بسته بندی کسب و کار خود باشید، به یک شرکت صنعت بسته بندی احتیاج دارید که بتواند احتیاجهای منحصر به فرد شما را برآورده کند. فرقی نمی کند رنگ خاص یا میزان خاصی، یا یک رفتار سفارشی از لوگو خود بخواهید، کیسه های پارچه ای شما باید درست باشد تا شرکت شما را به طور موثر موقعیت دهد.

ما می توانیم امروز به شما یاری کنیم تا اندازه مناسبی از کیسه های پارچه ای را انتخاب کنید، و هدایت هایی در خصوص نحوه سفارش به شما ارائه می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همواره در صورت احتیاج، کیسه های پارچه ای خود را در دسترس دارید.

منبع: مجله چاپخونه

به "خرید و چاپ کیسه پارچه ای؛ راهنمای خرید 0 تا 100 آپدیت 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید و چاپ کیسه پارچه ای؛ راهنمای خرید 0 تا 100 آپدیت 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید