طراحی گرافیکی و چاپ

چگونه لپ تاپ را ریست کنیم؛ هر آنچه باید بدانید

گاهی اوقات مسائل سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی به وجود می آیند که تنها راه حل برای حل آن ها، ریست کردن لپ تاپ است. همانگونه که در گوشی های هوشمند در مواجهه با مسائل مشابه اقدام به ریست کردن آن می کنیم، این امکان در لپ تاپ نیز وجود دارد. البته انجام این...

29 فروردین 1403

برند جدیدی که جای نوکیا را می گیرد

زومیت نوشت: اولین رندرها از گوشی هوشمند اختصاصی HMD فاش شدند؛ محصولی که ممکن است به جای گوشی های نوکیا روانه بازار شود.

30 دی 1402

موجود 450 میلیون ساله به زندگی برگشت!، عکس

ایرنا نوشت: این ارگانیسم دریایی در زمان نزدیک به 450 میلیون سال پیش وجود داشته و گمان می رود یکی از اولین خارپوست هایی (echinoderms) باشد که قادر به حرکت با استفاده از یک میان تنه عضلانی بوده است.

21 آبان 1402

با گذشت 56 سال هنوز تعریف جامعی برای صنایع دستی ارائه نشده است

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، با گذشت 56 سال هنوز تعریف جامعی برای صنایع دستی ارائه نشده است.

6 مهر 1402

معبدی برای عاشقان دنیا منتشر شد

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، معبدی برای عاشقان دنیا نام کتابی است از سروده های نزار توفیق القبانی، شاعر نامدار و محبوب عرب که به وسیله یدالله گودرزی ترجمه و از طرف خانه فرهنگ و هنر گویا به بازار کتاب عرضه شده است.

28 مرداد 1402

عکس ، مدل 2023 خودرو L90 محبوب ایرانیان در اروپا!

داچیا لوگان 2023 یا همان نسل نو تندر 90 وارد بازار اروپا شده است. این خودرو از موتوری با قدرت 90 اسب بخار استفاده می نماید.

8 مرداد 1402

جناح سرزنده ای از شعر را نمایندگی می کرد ، درباره وفور قافیه در شعر با احمدی موافقم

علی باباچاهی یکی از پیشکسوتان شعر امروز همانند زنده یادان محمدعلی سپانلو، عباس صفاری، م. آزاد، منصور اوجی، مفتون امینی، احمد شاملو، یدالله رویایی، هوشنگ ابتهاج و ... که یادشان گرامی باد درباره احمدی با ما سخن ها گفت.

21 تیر 1402

خودرو سدان عالی یعنی این!

وقتی درباره پرچمداران کلاس سدان در بازار جهانی صحبت می کنیم قطعا باید چند جایگاه را برای محصولات آئودی کنار بگذاریم. این کمپانی آلمانی عملکردی بی نظیر در فراوری سدان های پرقدرت و باکیفیت دارد و آن را به سبکی اختصاصی برای خود تبدیل نموده است.

10 تیر 1402

عکس ، حضور متفاوت خانم بازیگر روی صحنه تئاتر ، این نویسنده مرده است

نمایش نویسنده مرده است به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی بهنام شرفی در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می گردد.

7 تیر 1402

پرفروش ترین روزنامه اروپا هوش مصنوعی را جایگزین دبیرانش می نماید

روزنامه بیلد آلمان پرفروش ترین روزنامه اروپا میخواهد به عنوان بخشی از برنامه صد میلیون یورویی کاهش هزینه خود طیفی از مشاغل دبیری را با هوش مصنوعی جایگزین کند.

5 تیر 1402

کلاغ ها شیون نمی نمایند

به گزارش خبرنگاران ، کلاغ ها شیون نمی نمایند به زندگی زنی می پردازد که از شوهر آسیب دیده خود در جنگ عاشقانه نگهداری می نماید؛ کسی که به علت موجی شدن سال ها پس از تمام شدن جنگ همچنان در فضای جبهه واقع شده است و به فکر سنگرساختن برای همرزمانش و نجات آن هاست.

24 خرداد 1402

خرید و چاپ کیسه پارچه ای؛ راهنمای خرید 0 تا 100 آپدیت 2023

خرید و چاپ کیسه پارچه ای یکی از مهترین ابزارهای تبلیغاتی برای بسته بندی انواع محصولات و کالاها می باشد. این نوع ساک دستی آماده بخصوص برای بسته بندی محصولات خرده فروشی و آنلاین شاپ ها کاربرد زیادی دارند. بعلاوه شرکت ها و سازمان ها از آن ها به عنوان هدایای...

30 اردیبهشت 1402

رونمایی از شاسی بلند نو رنو که از کولئوس بزرگتر است

رنو اسپس که به عنوان یک خودروی خانوادگی شناخته می گردد،دستخوش تغییراتی همه جانبه شده است. ششمین نسل رنو اسپس اکنون از مینی ون تبدیل به یک شاسی بلند 3 ردیفه شده است.

8 فروردین 1402

چرا بیگانگان فضایی با زمین تماس نگرفته اند؟

ایسنا نوشت: دانشمندان در خصوص اینکه چرا بیگانگان هنوز با ما تماسی برقرار نکرده اند، این فرضیه را مطرح می نمایند که شاید آنها منتظر یک زمان مناسب برای این کار هستند.

28 دی 1401

تاریخی ترین قاب هایی که شما را دگرگون می نماید

احتمالا دیگر نیازی به گوشزد کردن منفعت های مرور تاریخ نباشد. پس بدون هیچ حرف اضافه ای در این مقاله قصد داریم تاریخ معاصرِ جهان را با مشاهده 18 عکس با هم مرور کنیم.

25 آذر 1401

فراوری گوجه فرنگی بنفش در آمریکا

گوجه فرنگی بنفش اصلاح شده ژنتیکی در آمریکا مجوز فراوری گرفت.

24 شهریور 1401

ماکان T شاسی بلند سریع پورشه معرفی گردید

شرکت پورشه پس از معرفی نسخه T از مدل های 911 و 718 اکنون یکی از محبوب ­ترین محصولات خود یعنی ماکان را نیز به این نشان مزین نموده است. علاوه بر حضور استانداردها و زبان طراحی کمپانی آلمانی، لوگوی T همچون رسمی که در سایر محصولات پورشه سراغ داریم به مفهوم جزئیات...

7 مرداد 1401

مجموعه اشعار گل های کاملیا منتشر شد

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، کتاب گل های کاملیا نوشته دو شاعر کره ای جانگ جی یونگ و کیم یان رنگ به ترجمه سعیدرضا اتحادی و اینجا هونگ به تازگی به صورت دو زبانه راهی بازار نشر شده است.

29 دی 1400

اغلب در چه مواردی استفاده از ساک دستی و جعبه برای بسته بندی لازم می گردد؟

اگر می خواهید فروشگاه های خود را با بسته بندی با کیفیت بالا برای مشتریان مجهز کنید ، ساک دستی کاغذی و جعبه آماده محصولاتی کاملاً متنوع است که ارزش بالایی را به شما می دهد. فراوری آنها در مقادیر زیاد مقرون به صرفه بوده و ماده مناسبی برای کار با چاپ های سفارشی...

5 آذر 1400

دیوارها سخن می گویند رونمایی می گردد

به گزارش خبرنگاران، این کتاب شامل گزیده عکس های امرالله فرهادی از دیوارنوشته های انقلاب در تهران در سال های 1357 تا 1358 است که در 140 صفحه با یادداشت هایی از یونس شکرخواه، یوریک کریم مسیحی و مجید عباسی منتشر شده است.

19 آبان 1400
تعداد: (31)