در اولین تجربه سفر با هواپیما چه کارهایی انجام دهیم.

به گزارش وبلاگ مهیار، زمانی که اولین پرواز خود را تجربه و برای اولین بار با هواپیما سفر می کنید، مطمئنا هیجان ها و نگرانی های خاصی خواهید داشت. در یک سفر هوایی شما مجبورید بین نیم ساعت (در پروازهای محلی) تا 17 ساعت (در پرواز به کشورهای خیلی دور) با آدم هایی از جاهای مختلف در یک اتاق قرار بگیرید. بنابراین بهتر است برای کنار آمدن با این شرایط نکات مهمی را بدانید. نکاتی که ما در این مطلب برای شما توضیح می دهیم.

در اولین تجربه سفر با هواپیما چه کارهایی انجام دهیم.

نکته اول: چیزهایی با خود به هواپیما بیاورید که با آنها سرگرم شوید.

1)کتاب بیاورید.

اگر در هواپیمایی که با آن مسافرت می کنید امکان تماشای فیلم وجود ندارد، به شما توصیه می گردد که کتاب یا مجله مورد علاقه تان را با خود به هواپیما بیاورید. یا دفتر خاطرات خود را بیاورید تا در خصوص افکار و احساسات خود درباره اولین سفر هوایی تان بنویسید.

2) وسایلی مانند آی پد همراه داشته باشید.

اگر در پرواز شما امکان تماشای فیلم وجود ندارد، از وسایلی مانند آی پد برای بازی کردن یا تماشای فیلم بهره ببرید. این راه فوق العاده ای برای گذراندن وقت است.

3) در طول سفر به موسیقی گوش بدهید.

در هواپیمای شما ممکن است امکان گوش دادن به موسیقی وجود داشته باشد. این هم راه بسیار خوبی برای استراحت کردن و به خواب رفتن است. هدفون یا گوشی خود را روی گوش بگذارید، به راحتی در جای خود قرار بگیرید و به هر نوع ژانر موسیقی که علاقه مند هستید گوش بدهید. اما مراقب باشید که حجم صدا مناسب باشد.

نکته دوم: کمی بخوابید.

1) سعی کنید حتما در طول سفر بخوابید.

اگر پرواز شما یک پرواز محلی (به منطقه ها نزدیک) نیست، احتمال زیادی وجود دارد که دچار جت لگ (بیخوابی و ناراحتی ناشی از مسافرت طولانی با هواپیما که اغلب به علت تفاوت زمانی دو کشور به وجود می آید) شوید. پس کمی خوابیدن به شما بسیار یاری خواهد نمود. خوابیدن راه فوق العاده دیگری برای گذراندن این زمان طولانیست.

2) حتما مسواک همراه داشته باشید.

با خود یک مسواک به هواپیما ببرید تا زمانی که از خواب بیدار می شوید، از مزه بدی که دهان شما به خود گرفته است خلاص شوید.

3) راحت ترین بالش یا عروسک خرسی خود را به هواپیما ببرید.

در آغوش گرفتن چیزی که بوی خانه تان را می دهد همواره بسیار آرامش بخش است. در سفرهای شبانه معمولا به شما یک بالش و یک پتو داده می گردد که به میزان بالش و پتوی خودتان راحت نیستند.

نکته سوم: کاملا آماده باشید.

1) حتما کیسه مخصوص حالت تهوع بهمراه داشته باشید.

اگر می دانید که معمولا در ماشین یا در حال حرکت دچار حالت تهوع می شوید، یک کیسه مخصوص حالت تهوع همراه داشته باشید.

2) مقداری آدامس در سفر بهمراه داشته باشید.

جویدن آدامس به شما یاری می نماید که کمتر دچار استرس شوید.

3) نگران نباشید و بیش از میزان با خود وسایل نبرید.

مطمئنا دلتان نمی خواهد که در دقایق آخر نگرانی وسایلی که در چمدانتان جا نمی شوند را داشته باشید. جوراب های خود را درون کفش هایتان جاسازی کنید. لباس زیرتان را لابلای لباس ها بگذارید تا از حجم آنها کم گردد. بعلاوه سعی کنید وسایل زیادی برای تفریح بهمراه نیاورید. زیرا معمولا زمان استفاده از آنها را پیدا نخواهید کرد.

4) نفس های عمیق بکشید و برای اولین سفرتان برفراز آسمان ها هیجان داشته باشید.

منبع: همگردی

به "در اولین تجربه سفر با هواپیما چه کارهایی انجام دهیم." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در اولین تجربه سفر با هواپیما چه کارهایی انجام دهیم."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید