رفتار عجیب مدیران برایتون با جهانبخش؛ اینجا جای ماندنت نیست علیرضا

به گزارش وبلاگ مهیار، شرایط علیرضا جهانبخش برای فصل آینده همچنان تعیین نیست اما با رفتار مدیران این باشگاه به نظر می رسد او باید در جدایی از این تیم پیش قدم باشد.

رفتار عجیب مدیران برایتون با جهانبخش؛ اینجا جای ماندنت نیست علیرضا

به گزارش وبلاگ مهیار علیرضا جهابنخش بازیکن ملی پوش کشورمان بعد از دو فصل نه چندان پیروز حالا در لیست فروش برایتون قرار گرفته است. اگرچه جهانبخش در مصاحبه های اخیر خود عنوان نموده بود که از دو تیم مطرح هلندی و یک باشگاه باسابقه آلمانی پیشنهاد دارد اما ترجیح می دهد که در برایتون بماند و برای فصل آینده خودش را ثابت کند.

با این حال رفتار مدیران برایتون با آنچه که جهانبخش گفته در تناقض است. مدیران برایتون کوشش های خود برای فروش جهانبخش را شروع نموده اند و حتی او را به تیم سابق خود پیشنهاد داده اند. پیشنهادی که از سوی آلکمار رد شده است. سوال عظیم این جاست که اگر جهانبخش پیشنهادات مناسبی دارد چرا دوباره با آلکمار برای به خدمت دریافت او تماس برقرار شده است..

مکس هوبرتز مدیر باشگاه آلکمار این خبر را در تبادل نظر با فاکس اسپورتس تایید نموده و گفته من با باشگاه برایتون در تماس بودم. در حقیقت بیشتر برایتون پیش قدم بود. آنها اعلام کردند که جهانبخش می تواند گزینه ای برای تیم آلکمار باشد.

مدیر باشگاه آلکمار ادامه داد: ما چندی پیش در این مورد صحبت نموده بودیم ولی در حال حاضر جهانبخش گزینه ما نیست.

پیشنهادی که مدیران برایتون به آلکمار داده اند کمی عجیب به نظر می رسد. باشگاه کوچک هلندی یک بار جهانبخش را با مبلغ کلان 17 میلیون پوند واگذار نموده وطبیعی است که سود خود را از این انتقال برده است. الان نه توان خرید جهانبخش را دارد و نه تضمینی برای سود دوباره از این انتقال.

اینطور که از شواهد امر پیداست جهانبخش اگر پیشنهادی از آلمان و یا هلند دارد باید دودستی آن را بچسبد چرا که با کوششی که مدیران برایتون برای فروش اینچنینی او دارند احتمالا فصل بعد هم جایی در تفکرات سرمربی این تیم نخواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "رفتار عجیب مدیران برایتون با جهانبخش؛ اینجا جای ماندنت نیست علیرضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار عجیب مدیران برایتون با جهانبخش؛ اینجا جای ماندنت نیست علیرضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید