رونالدو در آستانه ضرر میلیارد دلاری

به گزارش وبلاگ مهیار، کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم فوتبال النصر عربستان پس از پوشیدن محافظ ساق پا (شینگارد) با برند تجاری آدیداس که رقیب نایکی حامی این بازیکن است، دچار مشکل حقوقی شده است.

رونالدو در آستانه ضرر میلیارد دلاری

اسکای نیوز عربی گزارش داد، رونالدو در ملاقاتی محبت آمیز مقابل تیم سلتاویگو اسپانیا، محافظ ساق پا آدیداس پوشیده بود که از پشت جوراب او و در نماهای نزدیکی که گرفته شده معین شده است.

با وجود شکست پرگل النصر با پنج گل، بحران شینگارد مهمترین اتفاق این ملاقات تدارکاتی برای النصر و ستاره بزرگش بود. رونالدو به خاطر نقض قانونی قرارداد اسپانسرینگ با کمپانی آمریکایی نایکی ممکن است متحمل جرایم مالی قابل توجهی گردد.

رونالدو از سال 2003، رونالدو قرارداد اسپانسرینگ با نایکی دارد. در طول دو دهه گذشته، رونالدو با استفاده از بیش از 70 جفت کفش این شرکت در مسابقات شرکت نموده است و از طرفی نایکی برای تبلیغ جدیدترین محصولات خود به حضور این ستاره متکی است.

در سال 2016، طبق گزارش های رسانه ای، رونالدو سومین ورزشکاری شد که قرارداد اسپانسری مادام العمر (در تاریخ شرکت) را به ارزش 2 میلیارد دلار امضا کرد. او از آن موقع به بعد چهره اصلی نایکی شد و در بیشتر تبلیغات این شرکت حضور پیدا کرد.

قرارداد اسپانسرینگ ستاره پرتغالی را ملزم می نماید که لباس ها و تجهیزات ورزشی- منحصرا- نایکی را بپوشد مگر اینکه باشگاه او به وسیله شرکت مالی دیگری حمایت گردد؛ مانند رئال مادرید و یوونتوس.

کریس بعد از فسخ قراردادش با منچستریونایتد قبل از جام جهانی 2022 قطرریال در آخرین جابجایی زمستانی به عنوان بازیکن آزاد به النصر عربستان پیوست.

او در طول 5 ماه در 17 مسابقه با پیراهن النصر حضور پیدا کرد و در این مدت 13 گل به ثمر رساند.

منبع: فرارو

به "رونالدو در آستانه ضرر میلیارد دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو در آستانه ضرر میلیارد دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید