شوک به تراکتور؛ پاکو خمز در آستانه جدایی

به گزارش وبلاگ مهیار، پاکو خمز سرمربی اسپانیایی که در میانه های فصل گذشته لیگ برتر ایران راهنمایی تیم تراکتور را بر عهده گرفت، قراردادش را با این باشگاه ایرانی تا سال 2026 تمدید کرد. خمز حتی در خاتمه فصل قبل، برنامه ها و فهرست بازیکنان مدنظرش را به مدیران تراکتور تحویل داد و طبق برنامه باید چند هفته دیگر برای شروع کارش به تراکتور اضافه گردد.

شوک به تراکتور؛ پاکو خمز در آستانه جدایی

با این حال اخبار رسانه های اسپانیا حاکی است پاکو خمز گزینه اصلی راهنمایی تیم دپورتیوو لاکرونیا است؛ باشگاهی که در لیگ دسته سوم اسپانیا حضور دارد و پیروز نشد به رقابت های لیگ دسته دوم صعود کند.

سابقه بازی خمز در دپورتیوو از یک سو و انتخاب فرناندو سوریانو که ارتباط خوبی با این مربی دارد به عنوان مدیر ورزشی باشگاه از جمله دلایلی است که به شایعات دامن زده است.

این در شرایطی است که روزنامه معتبر مارکا اسپانیا بحث حضور خمز در دپورتیوو را فراتر از شایعه دانست.

در بخشی از خبر این روزنامه آمده که با عنوان تمام جاده های دپورتیوو به پاکو جمز منتهی می گردد آمده است: سوریانو در پی مربی ای است که با ایده هایش برای دپورتیوو هماهنگ باشد. پاکو خمز، فرناندو سوریانو را به خوبی می شناسد. سوریانو با او قرارداد امضا کرد تا جایگزین کارسدو در ایبیزا گردد و قبل از آن در رئال ساراگوسا هم تیمی بودند. اما سوریانو هم پاکو را خوب می شناسد. او می داند که خمز مربی ای است که باشگاه و شهر را می شناسد (او با خانواده اش در کورونیا زندگی می نماید).

شاید این تصور وجود داشته باشد که خمز قراردادش را با تراکتور تا سال 2026 تمدید نموده و نمی تواند باشگاه ایرانی را ترک کند. با این وجود، روزنامه مارکا مدعی است خمز می تواند از بند فسخ قراردادش در ماه جولای استفاده و تراکتور را ترک کند.

بعلاوه وب سایت estadiodeportivo در گزارشی با تیتر پاکو خمز ممکن است به اسپانیا بازگردد نوشت: دپورتیوو لاکرونیا پس از ناکامی در صعود به لیگ دسته دوم، در حال حاضر به فکر فصل آینده است. فرناندو سوریانو مدیر ورزشی نو باشگاه نام خمز را در فهرست خود برای نشستن روی نیمکت دارد.

این رسانه اسپانیایی هم با اشاره به قرارداد خمز با تراکتور تا سال 2026 خاطرنشان کرد بند فسخ قرارداد این مربی با تراکتور برای باشگاه دپورتیوو به راحتی قابل قبول است.

منبع: فرارو

به "شوک به تراکتور؛ پاکو خمز در آستانه جدایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به تراکتور؛ پاکو خمز در آستانه جدایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید