(عکس) مارادونای مُرده هم در اینستاگرام فالوور جمع می نماید

به گزارش وبلاگ مهیار، شاید هر فردی پس از شنیدن خبر مرگ دیگو مارادونا، نخستین اقدامی که انجام می داد، سرک کشیدن به صفحه شخصی او در اینستاگرام بود؛ صفحه شخصی که پس از مرگ او حدود یک میلیون نفر به تعداد دنبال کننده هایش اضافه و سبب شده تا اسطوره آرژانتینی 7.3 میلیون دنبال کننده داشته باشد.

(عکس) مارادونای مُرده هم در اینستاگرام فالوور جمع می نماید

حساب اینستاگرام دیگو مارادونا هنوز فعال است. تمام عکس های شگفت انگیز از زندگی او، در معرض دید مخاطبان واقع شده است. از 2 نوامبر و 23 روز قبل از مرگ مارادونا، صفحه شخصی او فعالیتی نداشت اما درست 24 ساعت قبل از مرگ او، تبلیغاتی در خصوص سیگار برگ در صفحه اینستاگرام مارادونا مشاهده شد. البته مارادونا نیز همچون سایر افراد مشهور دیگر، یک مدیر داشت که بر روی صفحات شخصی او در شبکه های اجتماعی نظارت و مدیریت می کرد اگر چه پست های منتشر شده در این صفحات را خودش ارسال می کرد.

از زمان انتشار نخستین پست او در اینستاگرام در 9 سپتامبر 2017 تا آخرین پست منتشر شده در تاریخ 2 نوامبر، پست های زیادی وجود داشت. 912 پستی که مارادونا در صفحه شخصی اش منتشر کرد، اغلب عکس هایی به یادماندنی و قدیمی بود که حس نوستالژیک را در مخاطبانش ایجاد می کرد.

پست هایی که مارادونا در اینستاگرامش منتشر می کرد، مضامین متفاوتی داشت. از دردناک ترین اتفاقات زندگی اش از جمله از دست دادن مادرش و یا انتشار اولین پست برای پدرش با عنوان: پیرمرد عزیزم که در بزرگداشت های متفاوت از جمله روز پدر و یا روز مادر و یا تولد آنها، این عکس ها را به اشتراک می گذاشت. در صفحه او می توان پست هایی را به مناسبت تولد ورزشکاران و یا مرگ افرادی همچون امیلیانو سالا را مشاهده کرد. او 3 سال در اینستاگرام فعالیت داشت و عکس هایی برای هر نوع سلیقه ای می توان در صفحه او یافت که بعضی از آنها به یادماندنی هستند. از جمله گلوله ای برفی بر روی سر شماره 10 افسانه ای فوتبال جهان و یا یادآوری حضور در تیم نوجونان و یاد کردن از هم تیمی های آن موقعش.

در صفحه اینستاگرام مارادونا، عکس هایی از شخصیت های معروفی همچون مورینیو، چه گوارا، مسی، بکهام، آندره آ پیرلو، پوتین، پاپ فرانسیسکو، ریوالدو، اوسین بولت، رونالدو، ایو مورالس، پویول، پوچتینو، باتیستوتا، توتی، اینیستا، راجر فدرر، پله و افراد مشهور دیگری دیده می گردد. مرور پست های صفحه مارادونا به نوعی ورق زدن زندگی او محسوب می گردد. او در این صفحه، فضایی جداگانه برای خانواده و نزدیکانش ساخته بود و او همواره با سپاس از آنها، عکس هایشان را منتشر می کرد.

در بعد زندگی شخصی مارادونا می توان به زمان عروسی دخترش دالما اشاره نمود که دیگو در آن مراسم شرکت نکرد. یا می توان به زمانی که نوه او دیگو ماتیاس به جهان آمد، اشاره نمود. یا زمان تولد نوه های دیگرش که نشان از عشق مارادونا به خانواده اش دارد. همچنین عکسهایی در صفحه شخصی مارادونا وجود دارد که نشان دهنده محیط آخرین محل زندگی اوست. حتی سخنانی تشکرآمیز از دکتر لوکه پزشک شخصی او و یا سایر پزشکانی که از سال 2017 به بعد وی را معالجه می کردند، در صفحه شخصی او وجود دارد.

گذر از این سه سال، ورود به تاریخ مارادونا است. این که اسطوره فوتبال آرژانتین آن موقع چقدر پویا بوده است ولی زندگی او در خانه ای در محله سن دیگو در 25 نوامبر خاتمه یافت. به یاد آوردن لحظاتی از شکوه و شادی برای دیگو که فقط او و کسانی که صفحه شخصی او را دنبال می کردند، به یاد می آوردند.

عناوین مهمی همچون پیروزی بوکاجونیورز، بارسلونا، ناپولی، تجربیات مکزیک و امارات متحده عربی. جلسات با افراد شناخته شده، نظریات سیاسی و... برگی از زندگی دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین و جهانست.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "(عکس) مارادونای مُرده هم در اینستاگرام فالوور جمع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) مارادونای مُرده هم در اینستاگرام فالوور جمع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید