میگ 25؛ جنگنده ای که آمریکا از آن وحشت داشت، عکس

به گزارش وبلاگ مهیار، میگ 25 جنگنده ای بود که از طریق میکویان و گورویچ طراحی شد؛ یک جت رهگیر مافوق صوت که یکی از سریع ترین هواپیماهای نظامی وارد خدمت به حساب می آمد.

میگ 25؛ جنگنده ای که آمریکا از آن وحشت داشت، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مهیار ، نمونه اولیه این جنگنده برای اولین بار در سال 1964 پرواز کرد و شش سال بعد وارد خدمت شد. در ابتدا، قدرت های غربی از توانایی های MiG-25 وحشت داشتند، اما زمانی که ایالات متحده (ایالات متحده) توانست هواپیما را در ژاپن منهدم کند، این ترس را ریخت.

میگ 25 یک جت دو موتوره توصیف شده است که مجهز به بال بلند و بال های دلتای باریکی است که تا حدودی به عقب کشیده شده اند. این دو موتور، یعنی یک جفت Tumanski RD-31 به اندازه رولزرویس وایپر پیچیده است و مجهز به کمپرسور پنج پله، توربین یک استاپ و نسبت بالابر هفت به یک است.

میکویان و گورویچ،میگ 25 را به گونه ای طراحی کردند که برای مأموریت های شناسایی سریع و بالا و همچنین برای رهگیری هواپیماهای دشمن استفاده شود. به گفته وی، طراحان این جت، پیروز به توسعه یک هواپیمای نظامی با کارایی بالا در مدت کوتاهی شدند که بتواند نقش خود را با سیاست های تسلیحاتی موجود شوروی ایفا کند.

منبع: simpleflying

227227

منبع: خبرآنلاین

به "میگ 25؛ جنگنده ای که آمریکا از آن وحشت داشت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میگ 25؛ جنگنده ای که آمریکا از آن وحشت داشت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید