کار Bleeding Edge نیامده به پایان رسید؛ بازی دیگر آپدیت نمی شود

به گزارش وبلاگ مهیار، در جریان نمایشگاه E3 سال 2019 و درحالی که کسی انتظار چنین چیزی را نداشت، استودیو نینجا تئوری که ما آن ها را بیشتر با آثار تک نفره داستانی می شناختیم، بازی Bleeding Edge را معرفی کرد و آن را برای عرضه در ماه مارس سال 2020 در نظر گرفت. زمان زیادی از عرضه بازی نگذشته و این شرکت خبر داده است که دیگر Bleeding Edge را آپدیت و پشتیبانی نخواهد کرد.

کار Bleeding Edge نیامده به پایان رسید؛ بازی دیگر آپدیت نمی شود

علاوه بر اینکه ساخت یک بازی چندنفره آنلاین 4 در مقابل 4 از همان ابتدا هم برای طرفداران این استودیو غیرمنتظره بود، نمایش اول اثر هم آن قدرت خاص را نداشت که ما را امیدوار به بازی کند. با این وجود، طرفداران صبر پیشه کردند تا بازی عرضه شود و نتیجه ی نهایی کار را ببینند. با عرضه بازی، همان چیزی رخ داد که با دیدن تریلرها انتظار می رفت و بازی به هیچ وجه نتوانست در حد و اندازه یک اثر استاندارد و هیجان انگیز چندنفره عمل کند و از مشکلاتی نظیر کمبود محتوا هم رنج می برد.

  • تریلر عرضه Bleeding Edge

اکنون نینجا تئوری به صورت رسمی اعلام کرده که دیگر از بازی Bleeding Edge پشتیبانی نمی کند و به روزرسانی جدیدی را هم برای آن منتشر نخواهد کرد. البته، آن ها همچنین بیان کرده اند که علیرغم اینکه محتوای تازه ای برای آن عرضه نمی شود، اما بازی همچنان روی کنسول های خانواده ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی قابل اجرا خواهد بود. آن ها در بیانیه جدید خود گفته اند:

اگرچه این خبر برای عده قلیلی که به تجربه این بازی می پرداختند خبر خوشی نخواهد بود و همچنین به ما ثابت می کند که انجام این پروژه از همان ابتدا بی فایده و اشتباه بوده، اما می تواند این امید را برای ما داشته باشد که اکنون نینجا تئوری با تمرکز و وقت بیش تری روی پروژه های دیگر خود به خصوص هل بلید 2 کار کند.

این استودیو انگلیسی در سال 2018 توسط مایکروسافت خریداری شد و اکنون یکی از استودیوهای مهم داخلی شرکت مایکروسافت به حساب می آید. بازی Senuas Saga: Hellblade 2 اولین بازی معرفی شده برای کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس بود که به صورت ناگهانی همراه با کنسول در مراسم گیم اواردز 2019 معرفی گشت. البته، پس از معرفی اولیه، بازی وارد سکوتی خبری شد و هنوز اطلاعات جدیدی از آن منتشر نشده است. حال که نینجا تئوری قصد دارد تمرکز خود را به صورت کامل از Bleeding Edge بردارد و به پروژه های مهم خود توجه کند، می توان انتظار داشت که در سال 2021 اطلاعات یا نمایش هایی از هل بلید 2 یا دیگر آثار نینجا تئوری ببینیم.

منبع: دیجیکالا مگ

به "کار Bleeding Edge نیامده به پایان رسید؛ بازی دیگر آپدیت نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار Bleeding Edge نیامده به پایان رسید؛ بازی دیگر آپدیت نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید