22 طرح ورزشی در سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است

به گزارش وبلاگ مهیار، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: 22 طرح ورزشی با اعتبار 27 میلیارد تومان گرامیداشت هفته دولت در استان به بهره برداری می رسد.

22 طرح ورزشی در سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است

ادهم کرد زابلی اظهارداشت: 20 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال به همراه پایگاه قهرمانی زابل، باشگاه های خصوصی و خانه های ورزش روستایی از مهمترین پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت در سیستان و بلوچستان است.

وی با اشاره به موفقیت های جوانان سیستان و بلوچستان در عرصه ورزش اضافه نمود: کسب اولین مدال رسمی بوکس جهانی و دریافت سهمیه المپیک به وسیله دانیال شه بخش،حضور 218 نفر از ورزشکاران استان در اردوهای تیم ملی و مسابقات جهانی، آسیایی، کسب مقام در پنج رشته ورزشی و حضور 36 رشته در مسابقات، تیم ملی، کسب رتبه 17 استعدادهای برتر کشور و کسب رتبه اول توسعه ورزش همگانی از جمله موفقیت های ورزشکاران استان محسوب می گردد.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان توضیح داد: از دیگر موفقیت های ورزش استان می توان به کسب رتبه برتر در زمینه ایجاد زیرساخت های روستایی و عشایری، تجهیز بیش از 400 خانه ورزش روستایی، احداث بیش از 300 زمین چمن روستایی و بهره برداری از 77 پروژه عمرانی اشاره نمود.

وبلاگ مهیار سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "22 طرح ورزشی در سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22 طرح ورزشی در سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید