بی غم: بازیکن سالم نداریم؛ می خواهیم در شرایط برابر با گیتی پسند بازی کنیم، لیگ برتر فوتسال به تعویق بیفتد

به گزارش وبلاگ مهیار، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون از تعویق سه روزه ملاقات این تیم برابر گیتی پسند انتقاد کرد و گفت که می خواهد تیمش در شرایطی برابر با صدرنشین مسابقات بازی کند.

بی غم: بازیکن سالم نداریم؛ می خواهیم در شرایط برابر با گیتی پسند بازی کنیم، لیگ برتر فوتسال به تعویق بیفتد

حمید بی غم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ مهیار، درباره شرایط اعضای تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: تا به امروز تست کرونای 19 بازیکن و مربی ما مثبت شده و از روز آدینه که با کراپ بازی کردیم، هیچ یک از بازیکنان را ندیده ام. متأسفانه خانواده بازیکنان هم درگیر کرونا شده اند و همین موضوع، کار ما را سخت تر می نماید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با تعویق لیگ برتر فوتسال موافق است یا خیر، گفت: صددرصد. برای قهرمانی باید گیتی پسند را شکست دهیم و اگر زودتر با این تیم بازی کنیم، برای ما خیلی بهتر است. اگر در این مسابقه پیروز شویم، گیتی پسند وارد فشار می گردد و اگر در یک بازی مساوی کند، کارش تمام است. نمی خواهیم از این مسابقه فرار کنیم، اما دوست داریم در شرایط برابر با این تیم بازی کنیم.

سرمربی مس سونگون در خصوص تعویق سه روزه ملاقات این تیم برابر گیتی پسند اصفهان به وبلاگ مهیار گفت: بازیکنان ما از روز آدینه بدن درد دارند. با تعویق سه روزه چه اتفاقی می افتد؟ باید بدون تمرین بازی کنیم؟ بعضی دوستان هم دنبال این افتادند تا عکس بگیرند که ما در حال تمرین کردن هستیم. اگر بخواهیم تمرین کنیم، به کسی جواب پس نمی دهیم و از کسی نمی ترسیم. اگر بگویند، حاضریم برای تست کرونا به تهران برویم.

بی غم در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان سالم مس تمرینات خود را دنبال می نمایند یا خیر، توضیح داد: باور کنید بازیکن سالمی نداریم که تمرین کنیم. وقتی تست کرونای من و سرپرست تیم مثبت است، چگونه می توانیم تمرین برگزار کنیم؟ روز شنبه یک ملاقات لیگ دسته اول در تبریز برگزار گردید که سرپرست سازمان لیگ فوتسال هم در سالن بود. به او گفتیم از ما تست بگیرند تا شرایط ما معین گردد.

وی با بیان اینکه از بازیکنانش درخواست نموده تمرین نرم دوی داشته باشند، یادآور شد: سلامت بازیکنان اهمیت زیادی دارد و امیدوارم بازی ها عقب بیفتد. اگر هم این اتفاق رخ ندهد، مجبوریم با یک یا دو جلسه تمرین بازی کنیم و البته دوست داریم اولین ملاقات ما با گیتی پسند باشد. اینقدر تیم بزرگی هستیم و بازیکنان بزرگی داریم که در اصفهان نتیجه بگیریم.

سرمربی مس سونگون در خصوص احتمال ابتلا به کرونا در سایر تیم های لیگ فزونی مطرح کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در هر شهر معین است. مگر می گردد فقط بازیکنان فوتسال درگیر نشوند؟ نمی توانیم سر خودمان را کلاه بگذاریم. ممکن است تیمی یک یا دو بازیکن مبتلا به کرونا باشد؛ تیم دیگر هم تست های بازیکنان مبتلا را درست کند تا آنها بازی نمایند. توقع داریم مسابقات به صورت کلی به تعویق بیفتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بی غم: بازیکن سالم نداریم؛ می خواهیم در شرایط برابر با گیتی پسند بازی کنیم، لیگ برتر فوتسال به تعویق بیفتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی غم: بازیکن سالم نداریم؛ می خواهیم در شرایط برابر با گیتی پسند بازی کنیم، لیگ برتر فوتسال به تعویق بیفتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید