تصاویر ، نسخه بدل این فراری، 15 میلیارد تومان فروخته شد ، 865 میلیارد تومان برای نسخه اصلی!

به گزارش وبلاگ مهیار، نسخه کالیفرنیایی فراری 250 مدل 1961 که در فیلم Ferris Buellers Day Off (روز تعطیلی فریس بیولر) مورد استفاده قرار گرفته بود در یک حراجی 313 هزار دلار به فروش رفت.

تصاویر ، نسخه بدل این فراری، 15 میلیارد تومان فروخته شد ، 865 میلیارد تومان برای نسخه اصلی!

به گزارش وبلاگ مهیار و به نقل از موتور1، این خودرو یکی از چهارخودروی ساخته شده از طریق یک شرکت مستقر در کالیفرنیا برای فیلم کلاسیک روز تعطیلی فریس بیولر (Ferris Buellers Day Off) در سال 1986 بود

البته، ما در مورد فراری فیلم کلاسیک روز تعطیلی فریس بیولربه کارگردانی صحبت می کنیم که اصلا یک فراری نبود و فقط یکی از چهار نسخه بدل ساخته شده از فراری مدل 1961 برای این فیلم محسوب می شد. البته این باعث نشد که نسخه بدل ارائه شده در اینجا نتواند پول فراری را در حراج اخیر به ارمغان بیاورد، به طور دقیق 313 هزار دلار، شامل تمام هزینه ها در حراجی جزیره آملیا چکش خورد. نامه ای از پارامونت پیکچرز کمپانی سازنده فیلم روز تعطیلی فریس بیولر صحت این وسیله نقلیه را بیان می کند، اگرچه اعتقاد بر این است که این خودرو در اصل یک خودروی تبلیغاتی استاتیک بدون موتور بوده است.

در مقطعی از تاریخ اما برای این خودرو موتور کار گذاشته شد. در واقع زیر کاپوت این نسخه از فراری کالیفرنیایی یک موتور 5.0 لیتری V8 فورد قرار گرفته است که بسیار شبیه به 5.0 تزریق سوختی است که از طریق فوردهای متعدد آن دوره از جمله موستانگ استفاده می شد.در این حراجی قدرت موتور این خودرو فقط 165 اسب بخار را فهرست می کند، که نشان می دهد این یک موتور چندان پرقدرت زیر کاپوت این خودرو نصب نشده است. اطلاعات فهرست این حراجی همپنین نشانگر آن است که این موتور از ماشین پونی فورد (از خودروهای نسل پنجم فورد موستانگ) تهیه شده است.

اگرچه عکس ها یک شیفتر (شیفتر یا دنده پشت فرمان در اتومبیل های دارای گیربکس اتوماتیک (تیپ ترونیک) مورد استفاده قرار می گیرد دروازه ای درخشان را بین صندلی های جلو نشان می دهند، یک گیربکس اتوماتیک چهار سرعته تعویض دنده را انجام می دهد. نیرو به یک محور عقب ثابت با ترمزهای دیسکی چهار چرخ در کناره ها ارسال می شود. همه چیز در یک شاسی سفارشی با فاصله بین دو محور مشابه یک فراری جی تی اس دبلیو بی 250کالیفرنیا اسپایدر واقعی 1961 سوار شده است.

در مورد فراری های واقعی، رویداد اخیر جزیره آملیا شاهد بود که خانه حراج دیگری یک جی تی اس دبلیو بی 250 (250 GT SWB) کالیفرنیا را به فروش رساند. هر دو فروش در یک رویداد در یک زمان مقایسه جالبی از قدرت هالیوود در مقابل خودروی اصلی ارائه کرد و خب، خودروی اصلی برنده بزرگی شد.

در حالی که نسخه فراری مورد استفاده در فیلم 313 هزار دلار به ارمغان آورد، اما هنوز کمتر از دو درصد از قیمت نهایی فراری 250 GT SWB کالیفرنیا 1962 است. هنگامی که مناقصه به سرانجام رسید، فراری استثنایی کمیاب به قیمت 18,045,000 دلار فروخته شد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | خودرویی که برای تمسخر رولزرویس ساخته شده بود | داستان عجیب خالق هیولا
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، نسخه بدل این فراری، 15 میلیارد تومان فروخته شد ، 865 میلیارد تومان برای نسخه اصلی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، نسخه بدل این فراری، 15 میلیارد تومان فروخته شد ، 865 میلیارد تومان برای نسخه اصلی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید