بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

خرید ویلا در گیلان

خرید ویلا در گیلان برای بسیاری از افراد یک آرزو و تصمیم مهم در زندگی است. اما این تصمیم نیازمند بررسی دقیق و شناخت صحیح از بازار ملک در منطقه و شرایط مختلف آن است. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی موارد مهم و نکات قابل توجه در خرید ویلا در گیلان،...

1 فروردین 1403

در سفر به استانبول کجا بریم؟

در این مقاله فهرستی از برترین جاهای تماشای استانبول را گردآوری نموده ایم که اگر قصد سفر به این شهر مجذوب کننده را داشتید، از همین حالا برای تماشا تک تک آن ها برنامه ریزی کنید.

14 بهمن 1402

کاروانسرای خشکرود در معرض تخریب است

شهردار شهر خشکرود گفت: کاروانسرای تاریخی خشکرود به عنوان قدیمی ترین اثر تاریخی منطقه در معرض تخریب قرار گرفته است و هر چه سریعتر باید بازسازی و بازسازی گردد.

18 آبان 1402

گلکسی S23 FE در برابر S21 FE؛ ارتقای معمولی یا مجذوب کننده؟

روز گذشته بالاخره سامسونگ از گوشی گلکسی S23 FE رونمایی کرد که جانشین S21 FE محسوب می گردد. واقعیت این است که S21 FE همچنان گوشی محبوبی به شمار میرود زیرا در ازای قیمت مناسب، امکانات مجذوب کنندهی را ارائه می دهد. اما گلکسی S23 FE می تواند این موفقیت را تکرار کند؟...

13 مهر 1402

یک سال مهر با دیجی کالا

آنالیز گزارش عملکرد سال گذشته دیجی کالا نشان از پیشرو بودن این مجموعه در حوزه مسئولیت اجتماعی دارد

14 شهریور 1402

رازهای آیفون15 که از آن بی خبرید!

گجت نیوز نوشت: پیش از رونمایی رسمی iPhone 15 اپل، در اینجا به جمع بندی امکانات، قیمت، تاریخ عرضه و ویژگی های آیفون 15 خواهیم انداخت تا ببینیم باید منتظر چه محصولی باشیم.

15 مرداد 1402

عطار سهمی انکارناپذیر در توسعه عرفان در سخن منظوم پارسی دارد

به گزارش خبرنگاران ، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز بزرگداشت عطار نیشابوری پیغام صادر کرد.

26 فروردین 1402

13 ایستگاه مترو در سال نو افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت متروی تهران بیان نمود که در صورت تأمین منابع، شاهد افتتاح 13 ایستگاه مترو در سال تازه خواهیم بود.

14 فروردین 1402

موزه دکتر شریعتی

در خانه موزه دکتر شریعتی در پی بافت یا ویژگی معماری خاصی نباشید. چون این خانه فقط به خاطر حضور شخصیت دکتر شریعتی تبدیل به موزه شده است. این موزه در خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به فاطمی قرار گرفته است.

22 اسفند 1401

چهره و پوشش یک زن در عربستان 2000 هزار سال پیش

پژوهشگران برای نخستین بار چهره یک زن از تمدن باستانی نبطی را از طریق کامپیوتر به تصویر کشیدند.

29 بهمن 1401

ارتباط جغد شوم کاخ سلطنتی با ترور شاه و تغییر حکومت

نخستین آسمانخراش تهران بیش از 100 سال پیش در دوره ناصرالدین شاه به سبک و سیاق ساختمان های مدرن اروپایی ساخته شد، اما این معماری اروپایی دردی از اتفاقات نحس روی داده در این بنا دوا نکرد، چراکه ظاهرا ردپای یک جفت جغد شوم در پرونده آن دیده شده بود.

25 بهمن 1401

یکی از باشکوه ترین مقبره های پادشاهان هخامنشی چگونه بازسازی می گردد؟

ما به نقش رستم رفته ایم؛ در نزدیکی مرودشت در استان فارس. جایی که چهار شاه هخامنشی در آن دفن شده اند و یکی از آن ها در حال بازسازی است

10 بهمن 1401

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری بهمن ماه برگزار می شود

بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت گردشگری و صنایع وابسته از 23 تا 26 بهمن ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

3 بهمن 1401

آشنایی با جنگنده چندمنظوره نسل پنجم سوخو، 57

سوخو-57 هواپیمای جنگی تازه روسی نسل پنجم، به عنوان جنگنده چند منظوره؛ پنج هزار و 500 کیلومتر برد پروازی دارد و به وسیله مهندسان سوخو طراحی شده است. هم اکنون نیروی هوافضای روسیه، 3 فروند از این جنگنده در ناوگان دارد و 77 فروند دیگر نیز سفارش داده است.

2 بهمن 1401

چرا رازآمیزترین مقبرۀ دنیا هنوز کاوش نشده است؟

مقبرۀ چین شی هوانگ، امپراطور باستانی چین، یکی از بزرگترین رازها در دنیای باستانشناسی است. با اینکه مکان مقبرۀ او معلوم است ولی باستان شناسان نمی خواهند آن را باز نمایند؛ اما چرا؟

26 دی 1401

یک روز برای پوشیدن لباس سنتی انتخاب می گردد

بنابر گفته محمدتقی اعرابی، سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر، یک روز از سال برای استفاده از پوشاک سنتی، اصیل و محلی ایل سنگسر به وسیله مهدیشهری ها انتخاب گردد. این خبر در بخش اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری درباره انتخاب...

18 دی 1401

فعالیت 500 مدرسه کانکسی در لرستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: همه مدارس کانکسی منطقه ها سخت گذر و عشایری لرستان تا مهر سال آینده جمع آوری می شود.

25 آبان 1401

تهرانی ها در طول 4 سال فقط 36 روز هوای پاک داشتند ، آلاینده نوری پدیده نوظهور مرکز

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: تهران از سال 1396 تا 1400 از مجموع 1826 روز، تنها 36 روز هوای پاک را تجربه کردند و آلودگی نوری نیز به عنوان یک منبع آلاینده محیطی نوظهور در حال تبدیل شدن به یک مسئله محیط زیستی در مرکز است.

8 آبان 1401

پیشنهاد نو استقلال برای محل برگزاری ملاقات سوپرجام

باشگاه استقلال پیشنهاد جدیدی را برای برگزاری ملاقات سوپرجام ارائه کرد.

5 آبان 1401

صادرات 4 محصول گلخانه ای بدون QR code ممنوع است

از ابتدای آذر ماه صادرات 4 محصول گلخانه ای بدون QR code ممنوع است.

2 آبان 1401
تعداد: (47)