موسیقی

ببینید؛ پلاتینیوم گیمز سالگرد هفت سالگی Nier Automata را با طراحی های نو جشن گرفت

اکنون که بازی NieR: Automata هفت ساله است، هنرمندان در استودیوی سازنده بازی، پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames)، مجموعه ای از تصاویر هنری با موضوع شخصیت های 2B و 9S را برای برای طرفداران به اشتراک گذاشته اند.

13 اسفند 1402

جاذبه های گردشگری برزیل؛ سفر به دنیای رنگ ها و زیبایی

آیا شما در پی یک مقصد هستید که ارزان قیمت باشد و ترکیبی از چشم انداز ها طبیعی خیره کننده، تنوع فرهنگی غنی و ماجراجویی های مهیج را ارائه دهد؟ برای دیدن جاذبه های گردشگری برزیل؛ سفر به دنیای رنگ ها و زیبایی پیشنهاد می کنیم این مقاله را حتما بخوانید.

28 بهمن 1402

در سفر به استانبول کجا بریم؟

در این مقاله فهرستی از برترین جاهای تماشای استانبول را گردآوری نموده ایم که اگر قصد سفر به این شهر مجذوب کننده را داشتید، از همین حالا برای تماشا تک تک آن ها برنامه ریزی کنید.

14 بهمن 1402

با گذشت 56 سال هنوز تعریف جامعی برای صنایع دستی ارائه نشده است

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، با گذشت 56 سال هنوز تعریف جامعی برای صنایع دستی ارائه نشده است.

6 مهر 1402

رونمایی از برگ برنده گوشی تازه و مقرون به صرفه موتورولا، عکس

دیجیاتو نوشت: موتورولا از گوشی هوشمند موتو G14 با نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و باتری قدرتمند 5000 میلی آمپرساعتی در هند رونمایی کرد.

11 مرداد 1402

عکس ، حضور متفاوت خانم بازیگر روی صحنه تئاتر ، این نویسنده مرده است

نمایش نویسنده مرده است به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی بهنام شرفی در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می گردد.

7 تیر 1402

برترین شغل جهان ؛ در یک ویلای بزرگ در یک جزیره زندگی کن و ماهانه 25هزار دلار دستمزد بگیر!

برترین شغل جهان... عجب سوالی! راستی برترین شغل جهان چه کاری می تواند باشد؟ مدیریت یک کارخانه بزرگ؟ بسازوبفروشی چندتا برج در بالای شهر؟ یا واردات و صادرات اجناس پرمصرف؟

3 خرداد 1402

12 مورد از دلهره آورترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما

در برترین حالتش، ژانر علمی تخیلی می تواند ژانری بسیار سرگرم کننده و زیبا باشد. با مراجعه به لیست برترین فیلم های علمی تخیلی در روزیاتو می توانید به خوبی با فیلم هایی با تصاویر زیبا روبرو شوید که نشان می دهند این ژانر چه میزان خلاقانه و فاخر بوده و می تواند...

19 اردیبهشت 1402

برگزاری کنسرت در یزد و مشهد بلامانع شد

به نظر می رسد که پس از استان خراسان رضوی این بار نوبت به یزد رسیده باشد؛ چراکه چندی پیش حجت اشرف زاده توانست در زادگاه خود نیشابور به روی صحنه برود و در کنار آن قرار است در خود مشهد نیز همزمان با عید سعید فطر جشنواره امت ماه برگزار گردد.

31 فروردین 1402

گوشی با جک هدفون یا بدون آن؛ همچنان مسئله این است!

روزی روزگاری برای گوش دادن به موسیقی، چاره ای جز استفاده از جک هدفون نداشتیم. اما در سال 2001 فناوری بلوتوث به گوشی ها راه پیدا کرد و برای همیشه نحوه گوش دادن به موسیقی را تغییر داد. طی سال های بعدی این فناوری بسیار بهتر است و همچنان بلوتوث در زمینه هدفون...

29 فروردین 1402

برترین انیمیشن های استودیو آردمن؛ از شان گوسفنده تا فرار مرغی

سبک پویانمایی استاپ موشن تاریخچه دور و درازی دارد. تسلط بر این سبک سخت است ولی با این وجود، هم برای هنرمندان جدیدی که می خواهند استعداد خلاقانه خود را شکوفا نمایند سبکی در دسترس و قابل فهم است و هم برای استودیوهای حرفه ای که ماجراجویی های انیمیشنی نابی...

13 اسفند 1401

وزیر ارشاد: استقبال از جشنواره فجر بیشتر از سال های گذشته بود

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اندازه استقبال از جشنواره فجر گفت: در همه بخش ها، استقبال بسیار خوب بوده حتی بهتر از سال های گذشته است.

24 بهمن 1401

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری بهمن ماه برگزار می شود

بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت گردشگری و صنایع وابسته از 23 تا 26 بهمن ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

3 بهمن 1401

در اولین تجربه سفر با هواپیما چه کارهایی انجام دهیم.

زمانی که اولین پرواز خود را تجربه و برای اولین بار با هواپیما سفر می کنید، مطمئنا هیجان ها و نگرانی های خاصی خواهید داشت. در یک سفر هوایی شما مجبورید بین نیم ساعت (در پروازهای محلی) تا 17 ساعت (در پرواز به کشورهای خیلی دور) با آدم هایی از جاهای مختلف در یک...

14 دی 1401

تاریخی ترین قاب هایی که شما را دگرگون می نماید

احتمالا دیگر نیازی به گوشزد کردن منفعت های مرور تاریخ نباشد. پس بدون هیچ حرف اضافه ای در این مقاله قصد داریم تاریخ معاصرِ جهان را با مشاهده 18 عکس با هم مرور کنیم.

25 آذر 1401

جزایر قناری کجاست؟ ، معرفی سرزمین نور و آفتاب

حتما تا به حال نام جزایر قناری را شنیده اید. اولین تصویری که از شنیدن این نام به فکر می آید، شاید زیبایی و آواز پرندگان به خصوص قناری ها باشد! اما جزایر قناری کجا هستند؟ چرا با این نام شناخته می شوند؟ شرایط سفر به این جزایر چیست؟ هر آنچه باید درباره جزایر...

17 آذر 1401

تناسب اندام و ورزش های مناسب برای معلولین جسمی و حرکتی

برخلاف تصور عمومی، انجام تمرینات ورزشی برای افراد دارای معلولیت غیرممکن نیست، با این حال، سخت است و باید تحت نظارت یا پس از مشورت با پزشک انجام گردد. افراد مبتلا به هر نوع آسیب دیدگی یا ناتوانی ممکن است کمی سختتر از سایر افراد ورزش نمایند و این فقط به...

7 آذر 1401

والارها و الدارها چطور به سرزمین میانه سریال حلقه های قدرت شکل دادند؟

والارها و الدارها به دنیایی که در سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت می بینیم شکل داده اند، اما درباره خاستگاه آن ها چه می دانیم؟

29 شهریور 1401

اپلیکیشن های استثنایی برای عاشقان کی پاپ!weverseUNIVERSE

صنعت کی پاپ همیشه در کسب عایدی از روابط هواداران و هنرمندان ماهر بوده است، اما در دیجیتالی کردن آنها به طرز ناامیدکننده ای کند بوده است.

8 شهریور 1401

باشگاههای بولینگ تهران

این بازی سالم و مفرح برای هر سنی مجذوب نماینده و مناسب است و همه می توانند در بازی این ورزش مجذوب نماینده شرکت نمایند. در تهران باشگاه های متعددی در سطح شهر وجود دارند که علاقه مندان به این ورزش می توانند به آن ها مراجعه نموده و ساعات خوش و مهیجی را کنار...

11 مرداد 1401
تعداد: (43)